5 spørgsmål

V

vaf20

Guest
hej
1) hvad er True-Digital?
2) Hvad er Local Bus?
3) Hvad er OB B / W 5v og 5v Tolerant?
4) hvad OB B / W flash og Half flash A / D?
5) Hvorfor parallelle port er hun-stik? Er der nogen std.?
txn 4 yr svar

Jeg ved ikke, hvordan man kan besvare disse spørgsmål, den måde, de bliver bedt om (især 5) ved at lade mig tage en bid i nummer 5).

Det var designet til at være en kvindelig stik parallelporten.Jeg håber, du fyrene ikke sagsøge de ingeniør, der designede dem først som køn diskriminerende fascist.

Stikket køn er ofte valgt af sikkerhedsmæssige årsager.Utilsigtet tilslutninger af benene til hinanden, bør ikke føre til kredsløb fiaskoer.Derfor drev signaler er normalt på kvindelige former og belastninger på mandlige typer.

Dette er grunden til lysnettet stikkene på væggene af bygninger er den måde, de er.

flatulent det er sandt, men jeg var reffering til navnet ringer kønsspecifik.Måske jeg var forkert.

Hej.

Hierarkisk bus-system bruges til at forbedre systemets ydeevne.Local bus anvendes i det hierarkiske bussystem for høj hastighed kommunikation mellem to komponenter, f.eks, processor og hukommelse.Bus-konverter, som traditionelt kendt som nord-broen i PC, er også forbundet med den lokale bus til lavere hastighed busser.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back