5VDC til 12VDC 3A Converter

M

mathsinstrument

Guest
Er der nogen der ved hvor kan jeg finde ledningsdiagram for ovenstående converter?

Jeg har udviklet dette til 2.5A, men ved at øge kondensator og magt kapacitet diode og transistor og lavere RSC u kan gå op til 3A. brug kan også FNC-ELCAD softwaren til at designe sådanne ting

Tak for diagrammet .... Jeg vil prøve det ud, hvis det virker ..... [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1 timer 26 minutter: [/color] [/size] [quote = nikhilele] Jeg har udviklet dette til 2.5A, men ved at øge kondensator og magt kapacitet diode og transistor og lavere RSC u kan gå op til 3A. brug kan også FNC-ELCAD softwaren til at designe sådanne ting [/quote] Jeg har søgt farnel hjemmeside for de komponenter, som du har noteret på ur ledningsdiagram. Det problem, som jeg står over nw er, at der er mange forskellige modeller af MC34063A. Hvilken én skal jeg bruge?

u kan købe en af dem jeg donot vide, om jer, hvad I overensstemmelse med RoHS eller ej, eller u kan bruge små pakker andet end DIP. Hvis du vil bruge dip / DIL pakke, så sørg for at se, om u beder om dukkert pakning. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1. minutter: [/color] [/size] u kan gå til ST "cn" temperaturområde 0-70degC hvis u arbejder i passende omgivelser

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back