6v Dynamo Voltage Regulator

S

Steptoe

Guest
Kan nogen hjælpe med dette obskure anmodning:

Jeg leder efter et kredsløb, som jeg kan bruge til at bygge en dynamo spænding tilsynsmyndighed, der skal være i stand til at regulere et 6V system, med en rating på mindst 60 W, helst 100W, og hvis det er muligt være i stand til at give et output spænding på 12V reguleret, så jeg kan konvertere Electrics til 12V, men stadig kører det fra 6v dynamo output

Jeg kender dets mulige, som jeg kan købe mindst en tilsynsmyndighed, der kan gøre alt dette, men jeg ønsker at se, om jeg kan gøre det selv, før udbetaling, og for at spare mig for nogle penge i processen, så jeg kan bruge det på min cykel

Thanks for any help

Første prøve en enkel skifter step-up konverter fra Nat.Semic.f.eks LM2577.The normal cykel-Dinamo 8-10W, når du har brug 60 W, jeg tror
kørsel er meget langsom og hårde ...

Jeg
vil gerne have et kig, jeg tror du vil kunne forveksles med en cykel dynamo, at jeg er interesseret i at opbygge en 6v regulator for en motorcykel dynamo!

Hvad er det nominelle output spænding på din motorbyke dynamo?

Er dette en motor cykel eller en push cykel?.Hvis det sidstnævnte, er du nødt til at gøre en stor træde i pedalerne for at producere denne mængde strøm.

til at generere en 12V 100W strøm fra 6v er ikke en nem job.it brug for omkring 17 a. effektivitet vil blive fattige, så mange termiske skal sendes out.in dette tilfælde glemmer LM2577 ect.looking for www.liearn.com, måske helpful.in dette niveau ciruit, skal du bruge en multi fase converter.you kan gøre arbejdet med LTC1871, 2 fase løft konverter, og vil få en god effektivitet.
held og lykke!

Jeg er ked af, retten websted:
w * w.linear.com
håber, kan hjælpe.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back