8051 C / C + + compiler med dobbelt præcision støtte

W

waligora33

Guest
Hej alle, Er der nogen, der har en oplevelse med Ceibo C + + compiler som understøtter dobbelt præcision numre i 8051? Jeg mener, er dette compiler virkelig understøtter dobbelt (64-bit) eller bare behandle det som flyder? Jeg har brug for at finde nogle C-oversætter, der arbejder med 8051, og har dobbelt præcision støtte. Enhver hjælp er virkelig værdsat. Tak!

Hej, det Keil compiler understøtter dobbelt præcision, bedes erklære FLOAT 64 Bob

hi:) Keil er meget god til dette, jeg bruger det, og også dens simulering vil hjælpe u farvel Ahmed

Tak! Jeg tjekkede Ke * il hjemmeside og dobbelt type (PK51) understøttes leksikalsk alene, og det er faktisk opgøres som float typen 32-bit: (Hvad mener du så FLOAT 64 Kan du vise mig, hvad skal jeg ændre på dette? simpelt eksempel [color = blue] struct ll {lange e, lange m;};. union dll {double d; struct ll l;}; flygtige union dll DV1; flygtige union dll dv2; flygtige union dll Dres; void main () {dv1.d = 3.0e50; dv2.d = 4.0e60; dres.d = dv1.d + dv2.d, mens (1);} [/color] Tak igen!

Hej, er Raisonance ikke understøtter IEEE-754 dobbelt, men den understøtter BCD skrive dobbelt , hvor mantissen er 5 bytes og eksponenten er 6-bit. Jeg tjekkede det med faktiske udgave af sin C 8051 værktøj. Jeg leder efter IEEE-754 dobbelt (8 bytes) format støtte. Stadig efter en løsning .... Enhver rådgive er virkelig apreciated.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back