[8051] Måling af elektricitet.

S

Skoren_19

Guest
Hej.

Jeg er nødt til at indføre et system til måling af strømmen fra afsløring af handel-20mA til 20mA.Jeg er til rådighed til 5V-12V, 12V Er denne måling ikke er en integreret kredsløb, uanset om det er bedre at gennemføre en sådan måling for operationelle forstærkere?

Med venlig hilsen

Første modstand til at konvertere den nuværende model -> spænding.Så operationelle forstærker forbundet til begge ender af modstanden og arbejder i en differential forstærker system.Som diagrammet i pdf (modstande indstille værdien for at styrke de i begge grene skal være identiske. Indtil ekstra penge ville have udlignet til 0 var tilfældet på 2,5 V. Så meget for den hurtige hjælp det, som jeg senere vil tænke på offset.Draft7.pdfBeskrivelse:n / a

dette system har for at arbejde som en indgang test, er der, hvor jeg er nødt til at sætte I1 ARK `a.Og som til påvisning af varemærket behøver ikke en eller anden måde gennemføre de fastgjorte diode, henholdsvis.Offset er nyttig som jeg har for 0-20mA netop det.

Dette offset kan gøres for eksempel komparatorach (f.eks en forstærker med en åben feedback loop)?

Du kan ikke, fordi han vil have en uendelig stor gevinst.Bedre til at kopiere konfigurationen af forstærkeren aggregater og samlede produktion differential forstærker med offset.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back