8086 mikroprocessor

takker dig, hvis du har nogen idé om reelle tal, og hvordan Stor på denne 8086 mic. og det opration

To lærebøger er gode referencer til 8086: - 1. Ved Halls. 2. Ved Bhurchandi. titler af både bøger er noget i retning af "Avanceret mikroprocessorer og interfacing / programmering". du tjekke dem ud ... bye

Jeg kender en meget god bog for begyndere i 8086 forsamlingen sin: "Assembly Language Programming" af Yatha Yu denne bog er perfekt til nybegyndere.

hi de bedste to bøger om dette emne, er IBM PC samling proramming af Peter Abel Intel mikroprocessor ..... af Barry Brey jeg dont have nogen af dem, men prøv at finde dem .!!!! Med venlig hilsen: D: D: D: D: D

[Quote = Nimer] hi de bedste to bøger om dette emne, er IBM PC samling proramming af Peter Abel Intel mikroprocessor ..... af Barry Brey jeg dont have nogen af dem, men prøv at finde dem .!!!! Med venlig hilsen: D: D: D: D: D [/quote] Hej Nimer, jeg er i akut behov af bogen ved at Brey ....... ru i stand til at hente det .... hvis u har det ... Please hjælp mig ... sankudey

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back