9W CFL lampe korte liv - hjælp behov

A

Andy G

Guest
Hej! de 9W CFL lampe i mit nødsituation lys giver meget kort levetid, næppe går 15 dage --- en nødsituation lys er NOHA mærke lavet i Kina Kan nogen venligst give nogle ideer om, hvorfor lampen brænder ud så hurtigt? Tak!

Lyder som overbelastning, der skyldes fejl i konstruktion.

Ja .. Jeg er enig med FVM. Dybest set Chineese fremstillede produkter er designet uden nogen form for R & D's og dermed mangler i Forestillingens. Normalt sværtning af CFL, skyldes IM-propper hyppighed af operation, der normalt på grund af sub standard-design og vindinger ferrit kerne transformer.

Tak til FVM og Pranam77 for dine værdifulde kommentarer. disse billige produkter fra Kina oversvømmer markedet, og vi forbrugerne er ved at miste. Jeg håbede nogen kunne fortælle mig det korrekte snoede data for ferritkernen transformer så jeg kunne vind en selv.

Jeg går ud fra, det burde være muligt at forbedre produktet, men dette faktisk indebærer et redesign. Det vil ikke få succes uden at udføre noget arbejde, at den oprindelige designer tilsyneladende savnet. Du vil skulle grundlæggende elektronik instrumentering til dette formål. Det særlige ting med kinesisk elektroniske produkter er, at du får højteknologiske produkter fra nogle producenter (evt. internationale joint ventures) og trash kvalitet fra andre. Jeg har for nylig afmonteret en notesbog SMPS, der endte dens liv efter et par ugers drift med en lille bue udledning ved magten transistor ben. Jeg fandt utroligt lille isolationsafstande, også på steder, der kunne forventes at opnå el-sikkerhed. Derfor fabrikanten "glemte" at mærke produktet med SELV symbolet (to koncentriske firkanter). Jeg har besluttet ikke at kræve en garanti udskiftning ...

Jeg køber Sylvania CFL er. Den farvetemperatur 3k er ren hvid, og selvom de er også lavet i Kina de sidste mange år. Et par mislykkedes, og efter ringede Sylvania de sendte kuponer til udskiftninger. Den frie CFL er fra min elektriske forsyningsselskab blev kaldt tilbage og udskiftet, fordi den kinesiske producent stjal en anden virksomheds certificering label, og de dryppede brændende plast.

Som et velkendt faktum, er, at Indiens tredje korrupte land i verden, folk her bare brug for gode for billige. Ligegyldigt det kan have en levetid på 1 ORR to måneder eller endda en uge. Således i Chineese produkter er fremstillet i tre kategorier for amerikanske, europæiske og asiatiske markeder, hvor asiatiske kategori vil være chepest og inferiorest af alle i forhold til othet to kategorier. Vi får en Chineese 9 Watt CFL lampe med indbygget ballast for bare 29 / - Rupees. Appx 0,6 $

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back