[_P_]

P

paul71

Guest
Velkommen
Er villige til at udforme installationen af satellit-, computer og telefon i en fritliggende hus, bedes du kontakte os på priv.
Hvis du tror at du kan tjene en masse dette ikke skrive: D
men hvis du ønsker at stå over for en alvorlig udfordring: ideen (færdig inde i huset, uden at en / din installation) er et forslag lige for dig.

skam, skam, men det er en trøst, at den ydre vægge er rå dvs. uden gips.Sætninger begynder med store bogstaver.Please fix it.Moderation alarm gælder for alle forfattere i emnelinjen!Må ikke slette poster moderacyjnych![_P_]

Og hvor oberst Paul ville Oñaz installation?Angiv en region / by / landsby, fordi det er endeligt meddelt, og ikke ciuciubabka BUSINESS ...

Tak for din interesse i selv forekom mig, at projektet i sig selv ikke kræver placering: D men kunne være forkerte, derfor provinsen.Mindre Chrzanów ca.Alle samlearbejde jeg gøre alene (f.eks distribution kabler), men en person fra mit område, der var velkommen, fordi det kan være, at de ikke giver råd til at kombinere det hele.

Dette er hvad!Den såkaldte ideologisk.projektet i form af den foreslåede ordning, og blokke kan downloades fra f.eks DIPOL, men de oplysninger, der vises på stedet.Du kan ikke oprette et specifikt projekt i isolation fra det omgivende miljø.Desværre, i Warszawa for langt, men jeg anbefaler anteniarzy hvor en masse nyttige detaljer.I øvrigt til den billigste og mest desværre samme ...Held og lykke.

Vedrørende montering af jorden Electronics:
witesmol skrev:

Dette er hvad!
Den såkaldte ideologisk.
projektet i form af den foreslåede ordning, og blokke kan downloades fra f.eks Dxxxx

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back