Velkommen til EDABoard.com Det Internationale Elektroniske Diskussionsforum: EDA-software, kredsløb, skemaer, bøger, teori, papirer, asic, pld, 8051, DSP, Netværk, RF, Analog Design, PCB, Servicehåndbøger

Register Log in

AC motor kontrol ved hjælp af PIC 16F84

W

win_832001

Guest
Hello there .. her har jeg et projekt, der kræves AC motor, der er kontrol ved hjælp af PIC16F84 ..Kan nogen guide mig med:

a) Idé til at forbinde disse to enhed - PIC og AC motor.
b) Hvis det er muligt, kan alle at vedhæfte et website link, der kan hjælpe mig med at løse problemet.

B

btbass

Guest
Microchip har en Motor kontrolafsnit med ansøgning noter og kodeeksempler til alle typer motorer.
Den 16f84 er temmelig gamle og dyre.Der er en meget bredere valg nu.

A

Alliegro

Guest
Du har ikke angivet den spænding og effekt af den motor.
Hvis det er bare en lille motor for 50V og mindre end 2 A, kan du køre den med en Microcontroller af motordrevne kontrol familie (16f684a) eller 18f serien med dedikeret motordrevne kontrol perifert.Du vil også kræve en H-broen som en grænseflade mellem PIC og Motor.For meget lavt strømforbrug, L29X familie vil opfylde dine requirment.For højere magt, ville du behøver Diskret H Bridge til at imødekomme efterspørgslen i motordrevne eller IGBT med IGBT driver-moduler, som kan være forbundet med PIC Micro.

Toggle Sidebar

Welcome to EDABoard.com

Sponsor