Accelerometer 2 aksen op til ADC?

M

motigator

Guest
Hej, jeg forsøger at skabe et enkelt modul, som indeholder et accelerometer (ADXL321), opamp som buffer (TLV2784) og en ADC ic (AD7922).Mit formål er at læse accelerometer funktion og ydeevne, og senere på den næste fase, vil jeg tilføje en DSP til at behandle data fra ADC.Jeg sidder posible for mig at bruge alle de dele, som jeg stillede i konsol?En anden ting er, kan jeg drive ADC uden at forbindelsen til controller (DSP).Som jeg læser, at DAC behov for uret.Thx, håber på venlige og klare forslag.

Hej,

Har ikke brugt de dele, du er notering, men også at læse datablade spekulerer på, hvorfor du ikke læse ADXL321 output lige ind i to ADC input fra et mikro såsom en Bil?

Ved ikke, hvad du bruger som dit DSP?, Men gør det ikke have ADC inputs?

Kan du give ansøgningen, så vi kan hjælpe?
Du har et design for at gøre eller bare dit job er at designe et kredsløb med disse komponenter?

Faktisk, jeg forsøger at anvende hver blok i min gruppe IC design.Den indeholder, MEMS blok som produktionen vil være i analog.Så jeg skulle have udlæsning kredsløb.Men da ADXL321 IAS allerede har ansvaret forstærker, så jeg bare tilføje en buffer (TLV2784), den næste blok vil blive ADC blok.Det er lige indtil, at blok, før en anden gruppe på mit center videre til en anden blok, som bør DSP developement.Vi studerer hver del, siden vi inddrage i IC design-området.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back