Adaptive Numerisk løsning af partielle differentialligning

F

fasaghandis

Guest
Kan du hjælpe mig på adaptive numerisk løsning af partielle differentialligning. Regards

er u til at skrive program for at løse PDE er? wat form af en PDE lave u betyder? grundlæggende ligninger eller fuldstændig, herunder Coupled PDE? Jeg håber der er metoder til rådighed for løsning af PDE er ... I dont få, hvad u mener med "adaptive" her. Der er mange forskellige typer af PDE er til rådighed, der er blevet udforsket og metoder til at finde løsninger til PDE er af denne formular, er blevet opdaget ... kunne u bedes du give flere detaljer! hilsen, arunmit168.

Tak for dit svar. Formålet med Adaptive løsning er at BEVILLINGE fleksibel griding af Domain opløsning, med henblik på at tid og hukommelse effektiv løsning af PDE. hensyn

[Quote = fasaghandis] Tak for dit svar. Formålet med Adaptive løsning er at BEVILLINGE fleksibel griding af Domain opløsning, med henblik på at tid og hukommelse effektiv løsning af PDE. hensyn [/quote] hvad jeg føler er, kan den måde at vælge, hvad metode til at løse for en bestemt type løsning gøres adaptiv og ikke selve metoden. og det er ikke nødvendigt også, jeg føler. Fordi, formoder, hvis u er at designe en komplet partiel differentialligning løseren, så input Wen givet, u er at analysere strukturen af ligningen og derefter "vælge" de metoder til rådighed! De ville være det bedste kompromis jeg føler, fordi, som u udtrykte det, kan hukommelsen ledelsen og "speed" blive optimeret så meget godt! Pls diskutere ur synspunkter, så det ville hjælpe mig med at forstå bedre, hvad u har i ur tankerne! hilsen, arunmit168.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back