ADG411

C

Cluricaun

Guest
Hej

Jeg har brug for hjælp med et design for en kendt programmør fra mikrochip.
I skematisk det bruges 6 ADG411, kunne jeg ikke finde disse chips, så jeg har bestilt gratis prøver fra Maxm.De sender kun 2 chips i hver, men de havde 2 eller 3 tilsvarende chips.Jeg vælger DG411 og MAX351, begge disse skibe er korrekt, jeg tror, men så skal jeg bruge DG444 for de sidste chips og det har større Ron.Jeg kan ikke få kontakt mellem SW og HW jeg ved ikke, om det DG444 kan forårsage dette.Kan nogen give nogle råd, offcourse jeg kan bestille 2 nye prøver af DG411 om to uger eller deromkring.
Men hvis chippen ikke er årsagen til funktionsfejl så jeg står over for samme problem dengang.

Hilsen
Senest redigeret af Cluricaun den 29 marts 2004 22:20, edited 1 time i alt

Hi Moss

Tak for din hjælp, jeg havde problemer med Farnell, de sælger kun til virksomheder og ikke til private kunder.Måske har de ændret deres politik, RS komponenter samt bare sælger til virksomheder, så tilsyneladende disse selskaber ikke kan lide de små ordrer ...

Kender du en virksomhed med en masse af halvledere, der sælger til kunder som mig.

Jeg spørger Farnell og se, om de kan lide vejafgift sælge ting til mig, tak for din hjælp.
Senest redigeret af Cluricaun den 29 marts 2004 22:21, edited 1 time i alt

Jeg kan ikke forklare corectly.I de fleste lande er der en represenatives af Farnell.De rent faktisk sælger til individuelle kunder som os.Du kan finde ud af, hvilken virksomhed du skal kontakte her:
http://www.farnell.com/world.html
Held og lykke!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back