Adgang til Nokia 3310 indbakke

P

pampers

Guest
Hej, jeg har brug for en hjælp på dette område .. Jeg havde lavet en database i MS Access ved hjælp af Visual Basic 6.0, men indgangene af databasen kommer fra mobiltelefonen (Nokia 3310) indbakke .. Hvordan kan jeg få adgang til eller kopiere indbakken for den mobile og gøre budskabet et input til mit program? Behøver jeg at bruge en microcontroller om dette spørgsmål? Jeg har virkelig brug for en hjælp på dette område, dette er et af mine projekter i skolen .. Please help. Thanks.

ingen grund til at bruge microcontroller.attach ur mobiltelefon til seriel port, og hvis ur mobiltelefon understøtter AT-kommandoer og derefter fra ur vb program sende AT-kommandoer til at ringe og modtage data fra indbakken i ur vb program .. simpleeeeeee: D

[Quote = abbas1707] ingen grund til at bruge microcontroller.attach ur mobiltelefon til seriel port, og hvis ur mobiltelefon understøtter AT-kommandoer og derefter fra ur vb program sende AT-kommandoer til at ringe og modtage data fra indbakken i ur vb program .. simpleeeeeee: D [/quote] toriske, men 3310 ikke støtte på cmd

Kender du nogen kommandoer i Visual Basic 6.0, der kan få adgang til Nokia 3310? Vi anbefaler at bruge denne telefon og få adgang til sin indbakke, som vores professor .. Håber du kan give mig dit response.Thank Du ..

Jeg tror, der er et modul i VB, der kan bruges til at få adgang til Nokia-telefoner, og det bruger FBUS protokollen. Prøv at google det, måske du kan finde en.

tjek www.embedtronics.com Nokia 3310 bruger FBUS protokol, som kører ved 115Kbauds. gnokii.org har også masser af info du har brug for. Jeg har netop afsluttet et projekt til at interface Nokia 3310 til microcontroller

Glenjoy,, jeg tror der er et modul i VB, der kan bruges til at få adgang til Nokia-telefoner, og det bruger FBUS protokollen. Nogen links eller steder? pls indlæg opdatere takket ...

bedes du sende råd .. tak [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 46 sekunder: [/color] [/size] bedes du sende råd .. tak

Nokia 3310 SMS kontrol Venner, har jeg skrevet denne guide for alle dem, der ønsker at forstå FBUS protokol for Nokia 3310/5110/6110 (ældre Nokia) ved at styre med 89S52.Pls gå gennem denne side www.ucdevelopers.page. TL og hit på selvstudium der. Jeg vil snart uploade hex kode for AT89S52:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back