Administrer indstillinger i PIC24F

P

palsomnath

Guest
Hej, jeg bruger PIC24F og Bluetooth chip. I min PIC kode jeg setup SPP link til at forbinde bluetooth til mobiltelefon. I øjeblikket er Bluetooth-adresse af mobiltelefon og havnen er hårdt kodet i koden. Er der nogen måde at læse værdierne fra en konfiguration eller indstilling fil? Tak, Somnath

for sådanne applikationer jeg ville bruge en konfiguration program på en PC der forbinder til PIC24 via USB (eller hvis der ikke USB på PIC24 en COM-port seriel forbindelse) konfigurationen kan gemme i en EEPROM eller et program flash-hukommelse på PIC - AN1095, emulerende data EEPROM til PIC18 og PIC24 MCUs og dsPIC DSC'er - Application Notes - Detaljer [/url] Du kan derefter sætte ved at tilslutte en bærbar pc og gemme konfigurationen

Jeg har set det pågældende dokument. Lad mig give dig nogle flere oplysninger om problemet. 1. Programmeret PIC, og kortet blev givet til Mr. X til demo. 2. Mr. X flytter til placering 1 og han vil bruge Mobile Phone 1 er der. 3. Mr. X flytter til placering 2, og han vil bruge Mobile Phone 2 der. 4. så den ..... 5. Mr. X har en mobiltelefon, der har et program. Programmet vil tage adressen og port, tilslut PIC bord over Bluetooth SPP og skrive seetings i EEPROM, så passende mobiltelefon vil blive forbundet med ansøgningen. Eftersom anvendelsen koden allerede er brændt i PIC, vil det være muligt at opnå trin 5? Hvis ja, vil enhver antydning / prøve være nyttig.

5. Mr. X har en mobiltelefon, der har et program. Programmet vil tage adressen og port, tilslut PIC bord over Bluetooth SPP og skrive seetings i EEPROM, så passende mobiltelefon vil blive forbundet med ansøgningen. Eftersom anvendelsen koden allerede er brændt i PIC, vil det være muligt at opnå trin 5? Hvis ja, vil enhver antydning / prøve være nyttig.
ja. Jeg har brugt en Bluegiga WT12 for en tilsvarende ansøgning [url = http://www.bluegiga.com/WT12_Class_2_Bluetooth_Module] Bluegiga - WT12 klasse 2 Bluetooth-modul [/url] du vil parre Bluetooth med telefonen, sender konfigurationen i nogle aftalte format og gemme EEPROM

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back