adnim

W

wafciu

Guest
Hej.Jeg mener, at valget af en af køleskabe i emnet.Er i en tilsvarende pris.Samsung lader til at være bedre rustet og har en temperatur display på forsiden.Men Bosch er efter sigende temmelig pålidelige og A .

Jeg anbefaler, Bosch, i midten har vi flere køleskabe, vaskemaskiner, at virksomheden og flere år arbejdet i disse enheder er problemfri, og mange andre selskaber, døde for nylig var den værste Whirlpool

wafciu skrev:

Hej.
Jeg mener, at valget af en af køleskabe i emnet.
Er i en tilsvarende pris.
Samsung lader til at være bedre rustet og har en temperatur display på forsiden.
Men Bosch er efter sigende temmelig pålidelige og A .

Samsung armene på Gud, menneske, min samsung rl33eams, en forgænger for de spredte --- som viser i august, efter to og et halvt år!Reparation uøkonomiske over 900 zł.Tjenesten er toalne bunden (Szczecin)!Du har ikke nogen viden, jeg selv vidste mere om dem som en lægmand.En kilometer fra det sted, du Samsung sagde til mig: "så vidt muligt fra mine damer Samsung køleskabe.Læs anmeldelser om choby ingen frostów samsung, kan det bryde sammen.Gå som en traktor, forklarer knirke natten ----- Mascara!Og to dage har jeg haft Bosch og KLASSE fortælle dig, virkelig cool lodóweczka har nofrost, elektronisk styring, og er super rummelige.Og som for de ting som Samsung kollega tidligere nævnt for mig latter hallen: D: D: D.Køleskabet er kølig og rolig tur, og efter at alle LCD (viser hele tiden, betyder dette samme temperatur) ikke sove om natten, fordi jeg skinne som en forlystelsespark eller en alarm niedomnkietych dør.Jeg anbefaler Bosch!og kun fordi han nu har 5 års fuld dialekt ---- og det er det vigtigste aspekt !!!---------------------------- --- ai senere denne piepszonym sasmungu (som allerede rådner på lossepladsen): D, brød ind i fryseren ----- blev udført, hvis bestyrelsen ----- Mascara

Samsun RL 33 fremstillet i Kina er det rigtigt, at de fattige og så jakościowo.Ale erfaring siger mig, at Bosch gjort i Tyrkiet vinder kun en lang garanti.Hørt en masse om køleskabe Bosch og jeg garantere dig, at mange niedoróbek ikke set længe-pasta dårlige programmører, dårlige sider af den fastspændt isolation fremgår, ikke domalowane sider, mest interessante var, hvordan kunden kørte køleskabet en anden farve (fejl på fabrikken) .Hvis du har en samsung som jeg skrev i Korea, dvs rl 41 ....op.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back