ADS spørgsmål

D

dz99

Guest
Hej alle! Mit problem er: hvordan kan jeg flytte en pakke (SOT363) fra et lag til den anden på annoncer? Det haster! Tak! Z

hi dz99! Det er meget nemt, skal du blot vælge den pakke, du ønsker i layout-vinduet. Derefter goto menuen "Redigér-> Flyt-> Flyt til lag" og derefter i popup-vinduet vælge te lag.
10_1161925679.JPG

Tak Rancohen! Hej Alle! A har et nyt problem med ADS. Hvordan kan jeg igen tildele pin - layoutet pad relationer på layoutredaktøren? Jeg bruger ATF36163 pHEMT, som ikke har nogen fodaftryk i annoncerne. Så jeg har valgt en, den korrekte SOT363. Men ADS uoverensstemmende den pinout konfiguration. Det stemmer ikke overens med pinout på ATF i databladene. Så hvordan kan jeg omarrangere pinout? Tak! Z

[Quote = BugMeNot] ændre dens værdi fra Valg. [/Quote] Hej! Beklager, men det var for generelle til mig! Under Indstillinger, hvor men kan jeg ændre pin-ordre? Bye! Z

Hej! Er anybodey vide, hvordan kan jeg sætte en rigtig Via til mit layout? Jeg mener virkelig = via, som vises på Gerber fil, via hvorfra ADS kan generere et hul, og en boremaskine fil også. (Ikke kun via til modellering). Jeg har prøvet MLVIAHOLE, VIA, VIAGND. Efter artwork generation der var ingen huller. Måske jeg gør det forkert ... Nogen idé? Tak! Z

Så er der anybodey, der nogensinde har lavet en PCB-layout med Vias, under ADS? Hvis han lykkedes det problem, bedes du fortælle mig: (Tak!

hej dz99, jeg normalt bruger viastd. Som du kan se lagene er defineret ved hjælp af træ parametre: det øverste lag (normalt cond) hullet lag (normalt hul) og det nederste lag (normalt cond2).
54_1163843852.JPG
[/img]

Hej Rancohen! Jeg prøvede dit råd, med VIASTD! Det er desværre ikke virker. :. (Jeg er vedhæftet et screenshot af Gerber beskueren, hvor mit projekt stucks altid med den nuværende af Vias / øvelser
33_1163864375.jpg
Så de to gule prikker er de VIASTDs, og til højre er der boret emhætte output vindue, med 0 øvelser: (Og fordi, at kørelys filerne mangler også enhver idé om, hvor jeg går galt Bye Zoltan [quote = rancohen_2000] hi dz99..?! , jeg som regel bruger viastd som du kan se lagene er defineret ved hjælp af træ parametre:.. det øverste lag (normalt cond) hullet lag (normalt hul) og det nederste lag (normalt cond2) [/quote]

ha, ok, det er fordi du bør tilføje boret til åbninger. Når du eksporterer Gerber tryk på "EDIT APRTURES" på mtools. tryk derefter på "Flash Circles / rektangler / polygones". i det vindue, der vises tjekke "Opdater Aprture" og tryk OK og derefter på Gem. nu gør den sædvanlige oversætte. hvis du har nogen problemer gå til ADS-hjælp og søge efter følgende: Oprettelse af en Excellon Drill File fra en ADS Layout lad mig vide, hvis du har noget problem ...

Må jeg sømme dumt, men din guide førte mig til nogen steder ... Jeg har læst den hjælp, vejledning før, og det ikke giver mig en korrekt løsning. De "hængende-at-punktet", altid er boret exactor .... Men bro! Jeg ønsker ikke at stjæle din tid! Så jeg stopper nu min endeløse spørge. Tak for din hjælp, jeg er nødt til at gå på min kamp ... osv. osv.:) Måske ADS support kan hjælpe, ved jeg ikke ... Men min "lav" erfaren-error soluter hjerne siger: mit problem er en lille, grim problem måske. Intet andet, men: én-dags-lang "bare reklamer, forsøger" måske løse mit problem. Jeg ønsker dig det bedste! Zoltan

hej Zoltan, ikke giver op så hurtigt ... kan du sende mig dit projekt, og jeg vil se, hvad du mener. Jeg er sikker på at det er meget nemt ... Ran

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back