Afsendelse af data til en statisk IP via GPRS ved hjælp af SIM300 modem

B

bobliin

Guest
Hej Jeg bruger SIM300 GSM / GPRS-modem og var i stand til at forbinde til den eksterne server. nu har jeg brug for at skubbe data til en statisk IP. Kan nogen hjælpe mig med dette?:?: Dette er den fremgangsmåde jeg har fulgt, og status for mit modem nu.
35_1230527861.jpg
Tak Bhargav: cry:

Udbedret problemet. Se den sekvens med at sende AT kommandoer til at oprette forbindelse til Google-serveren og modtage præferencer side. [Url = http://images.elektroda.net/92_1231504804.jpg]
92_1231504804_thumb.jpg
[/url] Håber det vil hjælpe alle Bhargav

Helo der .. Jeg håber du er opdateret med dette forum ... Jeg arbejder på et lignende projekt ... Jeg hv til at sende data via sim300 via GPRS til statisk ip jeg er i stand til at forbinde dem bt problemet er, at de data, jeg sender ved + cipsend> helllooo ctrlz sende, men data, der ikke er modtaget på serveren ... Undlad venligst at hjælpe mig ... kunne du sende mig dit projekt koden relateret til denne del ... venligst ... Jeg venter på svar .... Tak på forhånd

gjorde u finde løsningen til at sende data via GPRS til en statisk IP? Jeg har brug for at gøre det samme. nemlig: for det første at oprette forbindelse til GPRS ved hjælp af et GSM / GPRS-modem (som jeg har gjort), så at sende nogle data til en statisk IP via GPRS. kan nogen guide mig venligst ........

wat commnds er u bruger ...? det WÜD b Let 2 hlp u dn ...

Hej alle, jeg bruger sony ericsson GM28 modem og jeg har den samme problem.I var i stand til at forbinde til en ekstern server nu er jeg nødt til at sende data til en statisk IP. Mit modem er forskellige, så kommandoer er ikke det samme som SİM300. Thanks

Hej alle, jeg bruger SIM300 for min ansøgning. Jeg er i stand til at oprette forbindelse til den eksterne server, ude af stand til at udføre FTP-kommandoer. Jeg er i stand til at uploade / downloade filen fra Filezilla, men ikke fra seriel port. Er det et problem med Vodafone SIM eller med den server indstilling. Tak ....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back