Agilent ADS Gerber File Output

W

winglj

Guest
Hej, Er der nogen bruge ADS Gerber output for 2008-version.Jeg har nogle spørgsmål om, at:

1.Når jeg angive GND lag som negative, og kun definerer "slot" type huller på det.Gerber output for at lag er stadig positiv, med andre ord, i betragtning af de huller, som cirkel puder.Så er det nogen problemer?

2.Jeg fandt, at boret filer kun støtte den efterfølgende nul undertrykke, selvom jeg sæt, som nul undertrykke.Er der nogen muligheder for, at jeg kan klare det?

3.Der er ingen RS274D produktion længere.Så hvis jeg ønsker at bruge det, hvordan kan jeg gøre det?

Tak.

Jeg har ikke haft meget held med nogen af ADS illustrationen eksport.Alle af dem synes at have nogle spørgsmål eller andet.Jeg fandt, at min bedste løsning var at købe en 3. part oversætter, som LinkCAD.Hvis jeg husker ret, det var mindre end ~ 1K, og har masser af muligheder.Jeg foreslog, at ADS køber koden for illustrationen oversættere fra LinkCAD til min Agilent rep, men de synes stadig at have problemer.

Med dette er sagt, jeg plejer at eksportere min ADS illustration til en GDS-fil og derefter konvertere den ved hjælp LinkCAD fra GDS til DXF / Gerber / etc.Hvis du ønsker at bo i annoncer, kan du nemt oprette et nyt lag, der er det modsatte af dit "slot" lag.Derefter medtage dette lag i din eksport i stedet for din nuværende lag.

Held og lykke!

Jeg har også fundet det nemmest at eksportere en DFX-fil for Kunst arbejde fra ADS.
Bare sørg for din ADS enheder er de samme som dit øvrige program (AutoCAD ect ...)

Tja, det er OK at eksportere illustrationen i annoncer, men bare lidt flere trin, for eksempel, konvertere alle de via polygoner til kredse, ellers annoncer kan ikke genkende dem som vias ~ ~

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back