Agilent Wireless Network Planning and Design Tool - GRATIS!!

G

goxy

Guest
Jeg har problemer med at downloade dette program, fordi jeg ikke i "støttet" contries.
Lad os nogen, der kan downloades fra: http://www.agilent.com/find/Wizard at dele os.

Tak!

programmet er ikke gratis ...
de kun har 30 dages trial ...

for de støttede landet ting, kan du få adgang til deres websted via en proxy-server, der vil skjule din oprindelige id og sted ...
Søg online "foretrækker Google" til proxy-server, mange af dem er blot websider med instruktioner .. osv.

Tak Gemini1706!

Jeg gør det flere uger siden, men jeg ser ikke få svar endnu.
De sandsynligvis kontrollere indtastede oplysninger og alow til acess eneste reelle interesseret virksomhed (real selskab på virkelige adresse).
Så jeg besluttede at skrive her med at forvente, at nogen arbejder i selskab med stand til at prøveversion fra Agilent.

Igen, hvis nogen har denne sw. Lad os post her.

I situationer som denne, de har en person, der er helt mangler kendskab til elektronikindustrien scanne ansøgningerne.De får nogle kriterier for, hvem der skal sende programmet til.Medmindre du arbejder for en af de 50 virksomheder, der gør telefonudstyr eller betjene telefonnet, vil du ikke få programmet.Jeg har hørt historier om verdens berømte konsulenter, der får frasorteres, fordi personen har fået besked på ikke at give ting til individer.

En af mine pensionerede skinke venner har en falsk selskab med en industriel adresse og brevhoved papir og visitkort med det ene formål at få kataloger og prøver for hans skinke brug.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back