Aircondition er ikke Colling nok

D

donrigor

Guest
Hvad er årsagerne til, at airconditiioning enhed giver ikke nok køligt selvom det er hævet Iin sit laveste temperatur?

Der kan være masser af grunde: 1) Luftfilter er chokerede 2) Lav Gas Niveau 3) fordamper finnerne r chokerede 4) Snavs i kondensatoren finnerne 5) Fans r der kører med lav hastighed 6) brudt isolering på Suge-& udledning linjer 7 ) kompressor resultater har forringes 8) kontrollere Thermostate fungerer fint (+ elektronisk kredsløb) 9) kontrollere relæ, der udløser kompressormotoren fungerer fint. 10 aldrig udsættes ur udendørs kompressor enheden direkte til sollys bruge nogle skygge (split type) og mange flere. . .

Fremragende .... punkter, der skal bemærkes. Gæt du ved bedre om AC. Keep it up Hameed.

pranam77:: [quote = pranam77] Fremragende .... point, der skal bemærkes. Gæt du ved bedre om AC. Keep it up Hameed. [/Quote] thankx en masse

Lige nu er jeg have et nyt naturgasfyr (96% effektiv) og en ny klimaanlægget (meget effektiv) installeret. Min gamle spildt en masse energi og var slidt op. Min regering betaler en høj rabat for deres høje effektivitet og jeg vil spare en masse penge på naturgas og elektricitet.

[Quote = donrigor] Excellent sir, tak det hjælper en masse! [/Quote] Glem ikke at klikke på hjalp mig knappen ved siden af mit navn

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back