aktuelle tilstand og spænding mode DC-DC-konverter

M

mess123

Guest
Kan nogen forklare mig, hvad er forskellen mellem den nuværende tilstand og spænding tilstand af en DC / DC coverter?
Også vil jeg gerne vide forskellen mellem bløde skift og hårde skift i DC / DC konverter.

Også mig, jeg virkelig ønsker at vide om disse to punkter, og også om ZVS "Zero voltage switching" Er det det samme som Dead tid kontrol?

i hver, du har fejl forstærker med reference.

i den nuværende tilstand, da dette fører til PWM Comparator med den nuværende forstand spænding rampe.

i spænding mode, nøjagtig dens det samme som det ,,,,, MEN ................ Fejlen forstærkerudgangen går ind i PWM sammenlignes med en fast trekant bølge i de andre input af PWM komparatorså den eneste forskel er, hvor du får rampen fra.

i den nuværende tilstand, får du det (rampe) fra den nuværende forstand modstand, i volt tilstand, får du det fra en trekant oscillator.

det er eneste forskel.

ingen fortælle dig dette, da det er en industriel hemmelighed, og i recession, ingen ønsker dig eller nogen andre at vide

nuværende tilstand synes mere enkel, så hvorfor nogle bruger spænding mode?, og husk at hvis du kender om ZVS eller døde tidsstyring fortælle mig,

tak

switchingpowermagazine.com AMD powerint.com har artikler om curr tilstand vs volt mode

Kort sagt, spænding tilstand er den gammeldags måde.

Men tænk på en transformer isoleret sende konverter, hvor der er næppe nogen nuværende rampe ....... det ville ikke være let at gøre den nuværende tilstand.

også forestille sig en en transistor sende konverter ... aktuelle tilstand ...... hvordan har din primære nuværende forstand modstand fortælle forskellen mellem den magnetising nuværende og den nævnte sekundære nuværende ....... ikke en showstopper, men ubelejligt i det mindste

Min kilde til magt er brændselscelle.som kontrol (spænding eller strøm kontrol) er egnet?Der er også en dobbelt løkke (indvendig nuværende loop og ydre spænding loop)?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back