AL-700 problem med omstillingsbordet

B

benek78

Guest
Velkommen til det emne, jeg har et problem med installationen af gas eller elektricitet i Polonaise Atu plus.Nemlig, alt virkede indtil i går, men jeg vil sige fra nu af, så jeg har bemærket, at efter at have fjernet de vigtigste og slukker, det skinner lyset på knappen er på gas, og de øjeblikke ændres med benzynce ........Jeg ved ikke, måske det er sjovt, der er en relæ til at afskære strømforsyning, motordrev eller en PBX-PBX, som vi kender fra 115zł til 150, så behage hjælp

hallo, i sådanne tilfælde undertiden Electronics opfører sig rationelt kan ikke bare nødt til at hard reset den, dvs afbryde strømmen i et par minutter, derefter dreje.Hvis det ikke hjælper jer indskrive sikringer og tilslutninger, som jeg ofte poldka bad så vasker har.

Hej, tak for svaret, naturligvis, det er desværre ikke styreenheden årsager problemer med min bil.Helt ærligt er noget gået gal, fordi retning er et diskotek, vinduesviskere kun opererer i højeste gear, og selv ikke lys i bilen i midten, når du åbner døren ....Jeg mistænkte på kroppen masse røg går autko tændt, men der er noget galt ..... skrap reset 3 dage ikke engang hjalp, så vi ser for masseTilføjet til 1 [time] 57 [minutter]:Så bare renses og lette vægt, og tæpper er tilbage alting, men tændingen stadig ikke trække enhed afbryder ...August forsøgt at tegne det, og jeg fandt en af de relæer, "kolde i februar," det kan forbedre kontrollen af noget kan ..............

Nå, problemet viste sig relæ, som afbryder motoren føreren var gal, efter at naturligvis er allerede banet tændingen podtarla og kræver udskiftning pierony, men kan blachostki en hovedpine bogstaveligt - hvis nogen havde problemer med Atu Plus monowtrysku Bosch er glad ;-) mig at lukke den

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back