alle bruge PICC med uc / GUI

J

juan_manuell

Guest
Hej kære venner, jeg ønsker at bruge UC / GUI med PICC med et ks108 display med en 16F877. Jeg vil bruge til at sætte nogle knapper og en statuslinje og nogle numre. Men jeg vil gerne vide, om nogen har forsøgt at kompilere UC / GUI med PICC og hvis der havde opdaget nogle problemer. Jeg ledte info abuot dette på nettet og jeg kunne ikke fundet. Enhver rådgive vil være velkommen. hensyn

Jeg har brugt med ARM Cortex M3 alene. Du kan finde billeder @ www.embedded-tips.blogspot.com . Jeg tjekkede listen over understøttede drivere på micrium hjemmeside. Den LCDPage1bpp understøtter Samsung KS0108B. Den kan køre på 8-bit CPU som PIC. I databladet, kan du kontrollere hukommelsen krav til de funktioner, du ønsker. - Amr Ali

tak, Ali. Beklager jeg ikke at vide, at jeg fandt at det kunne være muligt at bruge den med 8 bit. Og jeg fandt et eksempel med andre lcd og med AVR microcontroller med IAR bløde. Men jeg kunne ikke fundet nogen, der bruger det med PICC. Det er mærkeligt. Jeg vil fortsætte med proyect og hvis det virker vil jeg sende det. hensyn

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back