W
wookey
Guest
Jeg købte en ny arbejdsplads, IKKE kompatible maskine som sol eller HP-station, samle CPU / memory / mainboard / harddisk af forskellig producent i én.
og jeg installerede Red Hat Linux 9.0 og kadence IC5141 på arbejdsstationen.men jeg mødt med et problem, når du bruger kadence ic5141.
når jeg åbner en skematisk, og køre simulering med Ultrasim eller spøgelse, enten post-simulation eller pre-simulering, jeg klikker på 'plottet bølge "knappen efter eller før simulering færdig, så en unormal tilfælde sker, ADE / CIW og alle andre kadence vinduer stoppe brat, og den tilsvarende proces i hukommelsen også forsvundet.
dette fænomen sker hyppigt.mit spørgsmål er, hvad der forårsager dette problem?
den nye købte maskinen?
ikke nok hukommelse til processen?(men min hukommelse er på 16 Gbyte) skærmkorthukommelse?
den kadence miljø sæt?eller RedHat sæt?Udover, jeg glemte at sige, at vi har en anden SUN arbejdsstation montering med den nye linux station.
Jeg logge på linux en, og "cd" til dir på Sun Solaris disk, derefter køre icfb.
Er problemet ovenfor har noget at gøre med systemer mellem Linux og UNIX?
Senest redigeret af wookey på December 19, 2007 3:54, rettet 1 gang i alt
og jeg installerede Red Hat Linux 9.0 og kadence IC5141 på arbejdsstationen.men jeg mødt med et problem, når du bruger kadence ic5141.
når jeg åbner en skematisk, og køre simulering med Ultrasim eller spøgelse, enten post-simulation eller pre-simulering, jeg klikker på 'plottet bølge "knappen efter eller før simulering færdig, så en unormal tilfælde sker, ADE / CIW og alle andre kadence vinduer stoppe brat, og den tilsvarende proces i hukommelsen også forsvundet.
dette fænomen sker hyppigt.mit spørgsmål er, hvad der forårsager dette problem?
den nye købte maskinen?
ikke nok hukommelse til processen?(men min hukommelse er på 16 Gbyte) skærmkorthukommelse?
den kadence miljø sæt?eller RedHat sæt?Udover, jeg glemte at sige, at vi har en anden SUN arbejdsstation montering med den nye linux station.
Jeg logge på linux en, og "cd" til dir på Sun Solaris disk, derefter køre icfb.
Er problemet ovenfor har noget at gøre med systemer mellem Linux og UNIX?
Senest redigeret af wookey på December 19, 2007 3:54, rettet 1 gang i alt