alle kadence værktøj vinduer stoppe brat

W

wookey

Guest
Jeg købte en ny arbejdsplads, IKKE kompatible maskine som sol eller HP-station, samle CPU / memory / mainboard / harddisk af forskellig producent i én.

og jeg installerede Red Hat Linux 9.0 og kadence IC5141 på arbejdsstationen.men jeg mødt med et problem, når du bruger kadence ic5141.

når jeg åbner en skematisk, og køre simulering med Ultrasim eller spøgelse, enten post-simulation eller pre-simulering, jeg klikker på 'plottet bølge "knappen efter eller før simulering færdig, så en unormal tilfælde sker, ADE / CIW og alle andre kadence vinduer stoppe brat, og den tilsvarende proces i hukommelsen også forsvundet.

dette fænomen sker hyppigt.mit spørgsmål er, hvad der forårsager dette problem?
den nye købte maskinen?
ikke nok hukommelse til processen?(men min hukommelse er på 16 Gbyte) skærmkorthukommelse?
den kadence miljø sæt?eller RedHat sæt?Udover, jeg glemte at sige, at vi har en anden SUN arbejdsstation montering med den nye linux station.
Jeg logge på linux en, og "cd" til dir på Sun Solaris disk, derefter køre icfb.
Er problemet ovenfor har noget at gøre med systemer mellem Linux og UNIX?

Senest redigeret af wookey på December 19, 2007 3:54, rettet 1 gang i alt

Venligst log-filer, som f.eks CDS.log, vi har brug for nogle oplysninger om ulykken.
Hvilken farve bruger du?Prøv 8 bit farve.

Hvorfor har du installerer IC5141 ind RedHat9?Jeg synes det er for gammel.Jeg har installeret IC5141 i RedHat Enterprise Linux AS4, det fungerer meget godt.

til cloudliu:
Jeg har ændret redhat9 til RedHat AS4, men problemet eksisterer stadig.Tak til alle det samme!

til meitolake:file , and it says,

styrtet oprette en panic.log
fil, og den siger,Cellview (DSM_sim05 skematisk) fra lib (XXX) er gemt i panik fil/ export/home/project/cc0609/zj/lib/xxx/DSM_sim05/schematic/sch.cd-)At inddrive gøre:dbOpenPanicCellView ( "xxx" "DSM_sim05" "skematiske")

last says :

Og CDS.LOG
sidste siger:

\ a schHiObjectProperty ()\ rt\ a schObjPropForm-> td-> value = ""\ r ""\ a hiFormDone (schObjPropForm)\ rt\ o dbPanic 156066551 ()\ o voDoAbortFuncs 163381135 ()\ o voSigAbort 163381205 ()\ o killpg 6556144 ()\ o hiUpdate 155175826 ()\ o hiiUpdateIfNeeded 155176127 ()\ o hiiFillCIWInPortCB 155170188 ()\ o iliBGetc 161396310 ()\ o ilGetCharPort 161395481 ()\ o input 161239085 ()\ o ilyylook 161245977 ()\ o ilyylex 161240498 ()\ o ilyyparse 161248490 ()\ o ilReadport 161217775 ()\ o iliTopLevel 161271497 ()\ o ilTopLevel 161271293 ()\ o hiMainLoop 155151082 ()\ o vigtigste 138212879 ()Jeg er farven til "tusinder af farver".Næste gang vil jeg prøve "hundredvis af farver", thank you very much!

wookey skrev:

Jeg købte en ny arbejdsplads, IKKE kompatible maskine som sol eller HP-station, samle CPU / memory / mainboard / harddisk af forskellig producent i én.og jeg installerede Red Hat Linux 9.0 og kadence IC5141 på arbejdsstationen.
men jeg mødt med et problem, når du bruger kadence ic5141.når jeg åbner en skematisk, og køre simulering med Ultrasim eller spøgelse, enten post-simulation eller pre-simulering, jeg klikker på 'plottet bølge "knappen efter eller før simulering færdig, så en unormal tilfælde sker, ADE / CIW og alle andre kadence vinduer stoppe brat, og den tilsvarende proces i hukommelsen også forsvundet.dette fænomen sker hyppigt.
mit spørgsmål er, hvad der forårsager dette problem?

den nye købte maskinen?

ikke nok hukommelse til processen?
(men min hukommelse er på 16 Gbyte) skærmkorthukommelse?

den kadence miljø sæt?
eller RedHat sæt?
Udover, jeg glemte at sige, at vi har en anden SUN arbejdsstation montering med den nye linux station.Jeg logge på linux en, og "cd" til dir på Sun Solaris disk, derefter køre icfb.Er problemet ovenfor har noget at gøre med systemer mellem Linux og UNIX?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back