Allegro brugere --- Er det nemt at puden kant type kommando

M

manjeet_hp

Guest
Hej alle,
Det er meget grundlæggende spørgsmål, men da jeg er ny Allegro ...Jeg vil være der grundlæggende spørgsmål som dette i første omgang.
Jeg spørger mig selv, hvordan man måler pude kant til kant format (som standard er det snaping til midten af PAD).

På forhånd tak.

Manjeet

Der er en anden måde til at måle puden størrelse ......
For horisontale måling trække vandrette linier på kanten af puden og måle afstanden mellem to linjer og for lodret gøre det samme ..

Når du vælger pin til pin measurment den "Air Gap" er kant til kant størrelse.

Hilsen,

M

Luftspalte er afstanden mellem de kanter af to puder, men hvordan man kan måle længde og bredde af en blok ..????Da det er snappede til midten af puden.

I dette tilfælde vil jeg gøre en af denne:

1) denne metode er mindre nøjagtige, og afhænger af, hvordan bøden er dit net, i stedet for nåle vælge andre segs dette giver dig tæt nok dimension af puder.

2) Hvis din padstacks navngivning er efterfulgt af en logisk konvention, du kan bruge info at få navnet på puden dermed dimensioner.Alternativt kan du bruge padstack editor inde allegro for at se størrelse for en given blok.

Hilsen,
M

Hej ...

kontrol pad størrelse i pad editor er ok.
Men i mit tilfælde er jeg nødt til at vise mine fodspor til kunden ... så jeg vil gerne ordentligt angive dimensioner på fodspor .... som omfatter kropsstørrelse, pad størrelse mv
Men som pr diskussion der foregår, ser det ud til, at der ikke er nogen god ledelse til nøjagtigt at måle og dimension pad i fodaftryk itself.If jeg tolkning forkert, bedes du rette mig.

Hilsen
Manjeet

hi ....
Her er en anden måde at måle puden størrelse.
vælge den lineære dimension ikonet eller fra dimension ...> lineær dim option
og deaktivere de muligheder, som vist i fig.
derefter måle længde og bredde i en bremseklodsHvis du ønsker at ændre dimensioner af pilen linjer, du kan ændre det fra dimension-> parametre.du vil få en redaktionel dialogboks sammen med parameteren redigering
Beklager, men du skal logge ind for at se denne vedhæftede fil

Jeg havde ingen held med den foregående post.Det holder måle nærmeste punkt i gitteret.Am I missing something?

ændre gitter indstillingerne til mindste værdi, og prøv igen

Hilsen
Neena

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back