Allegro Fejl: Kunne ikke finde padstack

R

rghrob

Guest
Jeg har for nylig oprettet et nyt symbol og pad, men jeg har problemer med at placere på brættet. Den. Pad filerne i biblioteket padstack og jeg skabte symbolet allerede. På forhånd tak.

first Tellme, at hvordan og hvilken version af aligro u have?

Det kan have noget at gøre med stier. Sørg for at din symbol (. PSM), enhed (. Dev) og padstack (. Pad) er i de relevante mapper. Med "." og "..", Allegro stier kan få virkelig forvirrende. Hvis alt andet fejler, sætte alting i samme mappe som bestyrelsen (. BRD)-fil.

viveklengade: Allegro 14,2 Drew3rdOF3: (.... DRA, PSM, PLT, log, CTL.) Alle symbolet filer sammen med pad filerne er placeret i samme bibliotek som Brd fil... Her er den nøjagtige fejlmeddelelse: "Advarsel:. Symbol ikke fundet for komponent U25 W-Skaleret værdi er blevet afrundet W-Kunne ikke finde padstack:. MR_3X_6" MR_3x_6 er puden navn, og jeg dobbelt tjekkede min Library padstack.

Advarslen fra Allegro stater er problemet i padstack. For startere, ville jeg prøve at køre en padstack definition rapport inde fra. Brd filen for at se, hvad design mener om padstack. Var alt dette i samme mappe, da du startede? Hvis ikke; Har du opdateret den padstack indefra symbolet og genskabt PSM og txt (enhed) filer, når de blev placeret i det aktuelle bibliotek? Skriv "set" (uden anførselstegn) på kommandolinjen og sikre Allegro er at kigge i samme mappe som design. Kontroller, at en periode er den første ting i hver sti, før alle de andre variabler. Du kan også gøre dette ved at kontrollere design og config stier i brugerens præferencer editor under "Setup" menuen. Klik på værdien knappen for stien, og marker afkrydsningsfeltet for "Udvid". Perioden skal være på den første linje i hver sti til de tidligere nævnte udvidelser. Jeg beklager, hvis du allerede har gjort det.

I Allegro bord redaktør kontrollere setup-brugernes præferencer design stier - det psmpath og padpath skal pege på det bibliotek hvor din pad er. Sigint

Sæt pad path & PSM vej & også sørge for, at din lynsymbolet & form symbol, der anvendes i padstack editor er i din sti sæt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back