Altera / Xlinx FPGA Beginer

B

boseji

Guest
Hej, jeg vil gerne starte min udvikling med FPGA-og CPLD er. Jeg har kendskab til grundlæggende Digital Circuit design, men jeg kommer fra en overvejende analog og magt baggrund. Venlige hjælpe mig til at starte min nye bestræbe sig med FPGA'er og CPLDs. Jeg kom til at kende fra dette forum indlæg, CPLD er en nedskaleret version af FPGA eller en mindre funktionalitet én. Så i dette tilfælde kan jeg også starte med det. Venligst foreslå mig, hvordan jeg kan også få chips til at gøre min hardware. Jeg ophold i Bangalore, Karnataka, Indien. Venter med forventning, Warm Regards, Boseji

Du kan få brug FPGA Dev Board. Nogle gode bestyrelser for eksempel: Xilinx Spartan3 og Spartan 3E bestyrelse.

Hvis du har en reel ansøgning, hvor du ønsker at bruge en CPLD eller FPGA, bør du vælge en enhed, der svarer til anvendelsen krav. Du kan enten begynde at designe målet hardware som for enhver anden del, en test kredsløb, der omfatter FPGA, nogle vigtige periferiudstyr og strømforsyning (det var min måde at lære FPGA) eller bruge en udvikling kit for enheden design.

Hej, Tak for dine forslag. Jeg kan ikke finde nogen af udviklingen boards her i Indien. Så måske jeg ville kræve at lave en. Jeg har kendskab til signal integritet og PCB EMI relaterede emner. Så jeg håber, at jeg ville være i stand til at designe bestyrelser. Men den tid, der kræves, hvis for meget og for dyrt, da jeg ikke ved, hvor man kan få chips fra. Men jeg har fundet et sæt til Spartan 3E vedlagt er linket: http://emblitz.com/vlsi-starter-kit.html Lad mig vide, om jeg kan gå videre og købe dette kit til min udvikling. Varm hilsen, Boseji

Hej, Tak for din hjælp echo47. Jeg fandt en kontakt i CGcorel for at få bestyrelserne i mit hjem valuta INR. Jeg vil skrive de kontakter, når jeg er i stand til at få mere information. Varm hilsen, Boseji

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back