Altium Designer Intern Plane

M

maxascent

Guest
Jeg har lavet nogle interne fly med split fly i dem.Når jeg opretter den gerbers og se dem i en Gerber fremviser program flyet ikke er fyldt i. Jeg bliver bare den skitserer, at jeg sæt.

Tak

Jon

Flyet lag i Altium Designer er negative lag.Det betyder, at genstande, der kan ses på disse lag er brud i kobber.Du er ikke at se "beskriver", du ser de steder, hvor kobber vil blive fjernet.

Ligeledes med direkte forbindelser til flyet fra thru-hul vias og puder.Du vil ikke se noget, når de opretter forbindelse til flyet, fordi der ikke er kobber, der skal fjernes.Kun de puder og vias, der passerer gennem flyet uden at slutte vil vise anti-pads.

Bestyrelse forarbejdningsindustri kender negative fly.Det er den normale måde at vise et fly lag, og det holder Gerber filer mindre og enklere end positive fly lag.

Og hvis du ønsker at se negativ fly i Gerber seer du nødt til at vælge afvisende indstilling, end du kan se indre planer som besat.

Hvad jeg gerne vil gøre, er at skabe et ulige formet pullback fra kanten, så jeg gætter jeg nødt til at tilføje nogle solide regioner rundt om bord på kanten.Vil jeg også gerne have det lag numre.Så jeg har brug for at skabe et solidt region med antallet af negative?

Tak

Jon

Ja, hvis du vil vel 40 mil trække sig tilbage end tilføje en 40 mil kobber i samme indre plan, som den skaber negativ vil det ikke være kobber, så du får den ønskede trække sig tilbage.
For lag nummer, du donot nødt til at udfylde regionen om at skabe negative det vil vise ugyldig og ikke det nummer, du kan lade det være som det er.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back