Altium Designer Query

A

Anonymous_Ricky

Guest
Hej alle,

Jeg er tilbage annotationg Ref Des fra PCB Skematisk men problemet er, at ved at gøre dette net navne doesnot ændre sig med ref des de forbliver pr gamle (som følge ion DRC fejl, og jeg må unroute alle tilslutninger). Er der nogen procedure som jeg kan ændre den eneste ref des.

Thanks in advance,

Ricky

Ikke helt sikker på, hvis jeg følger, hvad dine forsøger at gøre,
Hvis du har draget den skematiske derefter bruge opdateringen PCB dette, så skal overføre alle informationer over, Nu, hvis du allerede har en konstrueret PCB og du derefter bruger opdateringen PCB fra den skematiske redaktør dette ikke vil opdatere de eksisterende spor er den eneste måde er at manuelt vælge alle de spor til, at netto og bare omdøbe til, at netto.

eksempel:
Net00 (exsiting track)
C2_net1 (bare et eksempel netto navn)
ans siger netto c2_net1 går til en modstand, PIN-kode 2 i IC1 og et låg, så bare holde Skift nede og klikke på alle de spor, der vedrører dette redskab derefter dobbeltklikke på en del af de udvalgte netto da dette åbner feltet op og blot skrive dit net navn eller vælg netto fra listen, så du er nødt til at gøre det samme for alle andre, jeg ved det er en lang omstændelig proces, men det er den eneste måde jeg kender til

Tak Wizpic for dit svar,

men dette er ikke den løsning, jeg var på udkig efter det er meget langvarige process.
Af den måde jeg har fundet en løsning på forespørgslen.

Thaks,
Ricky

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back