Altium, eksport billede fra 3D

Z

zuzu

Guest
Tja .. efter flere dages intensiv lege med Altium (og få PCB koncept forståelse problemer), jeg konkludere, at det er virkelig et fremragende software. Jeg var imponeret af enkelhed af biblioteker koncept, især når brugerdefinerede er brug for. Også SolidWorks 3D-modeller for pakker blev importeret uden nogen form for problemer ... forbløffende 3D redigeringstilstand. Men bortset fra print (fuld) skærm:) der er nogen chance for at fange statiske billeder fra 3D-visning som png, gif osv.? Der er også en mulighed for at eksportere hele 3D PCB til Acrobat PDF (3D) format? Mange tak,

... Men bortset fra print (fuld) skærm:) der er nogen chance for at fange statiske billeder fra 3D-visning som png, gif osv.?
Ctrl + PrtScn vil kopiere hele skærmen til udklipsholderen. Du kan derefter indsætte i maling og gem som ...

I 3D-mode kan du Filer -> Gem som -> Export skridt, og det vil spare hele printet som et skridt model, som du kan læse i et andet program (dvs. Inventor, og jeg tror SolidWorks eller Acrobat Extended). Det ser ikke helt så godt som det gør i Altium, alle dele er der, men du kan ikke se spor på printet som du kan i Altium.

Jeg har eksporteret STEP fil (Filer -> Gem som -> Export STEP), men jeg kan ikke åbne den. Jeg har prøvet flere forskellige programmer (dvs. SolidWorks eDrawings 2011, eDrawings RapidFire Lite og andre), men alle af dem giver mig den samme fejlmeddelelse: ugyldig eller beskadiget STEP-fil og derefter går ned. Selv Altium kan ikke åbne filen af ​​sig selv. Er der nogen der står over for en sådan problem? - Tantudaisu -

Måske en af ​​dine skridt model i PCB er beskadiget? har du prøvet og eksportere kun printet sig til at se, om processen fungerer?

Du kan udskrive 3D i pdf. Indstil 3D-visning, du kan lide i dit PCB-editor. Gå til Job-fil -> Tilføj ny dokumentation -> Print-og 3D-print. Så Configure -> Brugerdefineret -> Tag Aktuelle Kamera holdning. Ok. Print / Publicer til PDF. Hvis du er interesseret i at vide mere om 3D og Altium se min post - Designer - 3D-model af dine print - det er virkelig nemt - (FEDEVEL) [/url]

Jeg har forsøgt at eksportere STEP-fil på en anden pc og det virkede! - Tantudaisu -

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back