AMS simulering med Spectre løser problemet - fejlmeddelelse

S

sunil_rpine

Guest
Hej,
Jeg er at lære at køre en konstruktion ved hjælp af AMS simulator med Spectre Solver.Den er oprettet så fint og Netlist blev genereret uden problemer.Men når jeg kører simuleringen, får jeg følgende fejlmeddelelse:

Undladt at udarbejde ( "amsPLL" "pll_160MHZ_sim" "config").

Hvordan kan jeg løse dette.Please help.

Tak,
Sunil

du nødt til at give nogle flere oplysninger.Det er diffcult at debug fra denne meget information.
En mulig årsag kan være, at der under udarbejdelsen fase, det er på udkig efter nogle adfærdsmæssige fil, som kan være slettet eller flyttet.Dette er kun et gæt.

Hej,
Thanks for ur svar.Jeg var faktisk kører AMS for første gang.Jeg fandt de manglende filer, og det fungerer fint.Men jeg er endnu ikke til at få godt greb om AMS simulering ved hjælp Cadence værktøjer.Kan du give mig nogle henvisninger.Jeg er i øjeblikket går igennem kadence dokumentation, som er meget langtrukken og over toppen også.
Tak,
Sunil

For at få godt greb om AMS simulering, den eneste måde er at gøre mere simuleringer.der er en masse spørgsmål, som de værktøjer, der ikke er modne nok ........... for hver af de problemer, du står over for rejse en forespørgsel med værktøjet sælgeren ......... de skulle løse det ........ og ja kadence dokumentation, men lang, men er gode nok til at starte og udvikle gode understangind af værktøj .....

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back