analog udgang pad

K

khorlipmin

Guest
Min VCO kerne var 3 udgange, disse udgange udføres korrekt, før de gik gennem output puden, når de aftager gradvist fra 3.3V levering til 0V.Jeg fik at vide, at jorden ikke kan være tilsluttet korrekt, men da jeg har gnd knude på alle niveauer af skemaer, Arent de allerede tilsluttet?Hvordan kan jeg løse dette?tak

hej,
sorry, jeg kan ikke forstå dit spørgsmål meget godt.
jeff.yan

Jeg mener min nuværende situation er, at når den normale svingning output der kommer ud fra VCO kerne til output puden, det var undertrykt af puden.Således signalet før de går ind i puden, som var OK, selv om signalet efter går gennem puden gradvist falder til nul fra 3,3, dvs ingen svingning.

hej,

Kunne designe VCO uden for produktion belastning (input hætte af PAD). Kunne være eleminate ved at lægge buffer b / w VCO o / p & PAD i / s.

Hilsen,
Rajashekar

Hej,

Jeg vil bare vide, at laver du simuleringer med output pad eller laver test af chip baseret på, at jeg vil give dig nogen løsning.

Please kan du sige på hvilken frekvens du bringe denne NET ud af PAD.

FarvelIndsættes efter 1 minut:Hej,

Jeg vil bare vide, laver du simuleringer med output pad eller laver test af chip baseret på, at jeg vil give dig nogen løsning.

Please kan du sige på hvilken frekvens du bringe denne NET ud af PAD.

Farvel

Jeg har et spørgsmål here.I er prøve og holde kredsløb som output kredsløb.
Hvad betyder dette output pad betyder?Behøver jeg at forbinde pad i min schemetic?
I hvilken grad af ASIC-design, skal det tilføjes, og hvordan?

Hi swagata,

Du kan tilføje 1 ~ 10pF for pad simulering.
Med denne parasit loft, vil simuleringen blive mere præcis.

Jeg tror, du må hellere tilføje en buffer mellem VCO produktion og Pad.
Det er nødvendigt, fordi den snyltende kondensator af Pad vil påvirke VCO oscillerende og frekvens.

BR

Hej,

Enhver core signal kørsel PAD bør have stor buffer på PAD at reducere læsning effekter.Pr din e-mail, hvis der er dit output spændingsniveauer at få reduceret
gradvist med øget hyppighed betyder det kun laste problemer, fordi
PAD cap vil være lige fra 2pF til 5pF.Husk det er bedre, hvis du kan nævne din
VCO output frekvens.

Farvel

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back