Android-kontrolleret strøm source

G

gunzfanatic

Guest
[Size = "3"] Hej kære venner! Jeg vil gerne dele en idé jeg skulle arbejde snart, Systemet består i en Android App, som du kan klikke på "play" og tænde lyset eller "stop" for at slukke. Sagen er , hvilke komponenter ville du bruge i "A"? er der nogen nem kommerciel omskifter til "A" (USB eller Bluetooth)? Tak på forhånd! [/Size]

Et Bluetooth-modul + microcontroller (du kan bruge Arduino eller anden, afhænger af dig) + et relæ (eller triac) kan gøre det ...

[Quote = vinodstanur, 1135657] En bluetooth modul + microcontroller (du kan bruge Arduino eller anden, afhænger af dig) + et relæ (eller triac) kan gøre det ... [/QUOTE] Tak, hvad synes du om at bruge IOIO? http://www.sparkfun.com/news/789 # projekter forekommer temmelig moderne og venlige ret? :?:

Kan man bruge en Raspberry pi, give dig selv en webside og web-interface, så du kan få adgang til den ved hjælp af både telefon og pc mv Adgang fra hvor som helst - brug relæer osv at tænde / slukke enheder.

[Quote = cyberrat, 1136073]. Kan man bruge en Raspberry pi, give dig selv en webside og web-interface, så du kan få adgang til den ved hjælp af både telefon og pc mv Adgang fra hvor som helst - brug relæer osv at tænde / slukke enheder [/QUOTE] Raspberry pi er sød, men jeg har ikke brug for en webside brugerflade siden dens en isoleret enhed

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back