angiveligt

K

Kramer

Guest
Power er en dobbelt spiral.1:a115V 50Hz strømforsyning.Coil griber (relæ fungerer).2:a115V 400Hz strømforsyning spole er ikke i orden.spole er drevet selvstændigt drevet af en enkelt spænding igen sekunder.Coil på 115V 50Hz.Kan du lide montere broen ensretter vil være ok?

Du kan ikke gøre det - brænder coil.Hvis du har mulighed for at måle strøm i spolen, som tager 50 Hz.Så måle modstand spole DC (universal indikator).Multiplicer værdien i ohm modstand målt ved den i ampere, og modtage en konstant spænding, som kan henføres til spolen.Forskellen mellem udfoldet og 115V DC skal beregnes at tabe modstand.Modstand modstanden i ohm kan beregnes ved at dividere 115 minus spændingen beregnes ved den konstante strøm i ampere måles til 115V.Power modstand i watt beregnet ved at multiplicere den målte i ampere med kvadratet af modstanden i ohm.Tiltrækning armature kontaktor skal ske direkte til 115 V udfoldet.Modstand skal være tændt, for at banen efter at tiltrække spole (brug kontakt uden spænding kontaktor lukket).West parti.Jeg råder dig til at erstatte den kontaktor spole DC ensretter og anvendelse, medmindre der er en måde at ovennævnte procedure ville være rentabelt.

- ale pewien tej metody nie jestem.

Det vil være OK, da spolen vil være på 115V DC og tilslut Gretz - fra AC til DC for at gøre en angiveligt stramt nok til at fjerne den tændspole på de centrale eller åg
- men nogle af de metoder, jeg ikke.Søg efter andre indlæg - i går læste jeg et eller andet sted om dette.

: Idé: Jeg tjekkede!Kolleger har ret, ikke bare fjernelse af en kompakt spole - spolen DC er ca ~ 5,5 gange større modstand!

kompakt spole på en måde, så de ikke blande sig, men DC kan være "bonding" (rest magnetisk).

Og ved den måde, at jeg gerne ville læse en diskussion sted om, hvad der præcist skete, og hvorfor forskellige AC og DC udførelse - en eller anden måde på min skole om eller gik glip af det / glemt: P eller er udeladt: græde:

Kombinationer af spolen falde er overskyllet i plast.Made in USA.Ifølge ordningen skal en bro powiien Gretz men det er ikke.Resten er som jeg beskrev ovenfor.Diodkę kan omfatte udretning og kondensator.

Du kunne måske prøve det - mindre chance for, at skopci.Det er værd at måle strøm på 50Hz strømforsyning, og det samme efter at have skiftet diode og en kondensator version af 50Hz og 400Hz - hvor værdien vil være de samme for version uden LED er OK, hvis det ikke spole i serie med pære i 110V - burde være nok - er mindst signal om, at nuværende løber gennem spolen: P.(Oh - pære med en tilsvarende strøm til spolen).Disse pærer synes at have noget tid på stationen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back