Annoncer skjult i stillinger på EDABoard

F

Frosty

Guest
Kære brugere Det synes nogle brugeren har gjort brug af EDABoard til markedsføring og salg formål med "stealth", og det gør mig lidt frustreret. For at være klar Vi har kun én kategori, hvor annoncen er tilladt. Business, Kampagner, Reklame http://www.edaboard.com/forum43.html Nu, avatarer. Avatar skal være høflig og ikke stødende Avatar bør ikke have reklamer eller link til andre web site Underskrifter Underskrift skal være høflig og ikke stødende Signatur bør ikke have reklame eller link til andre web site eksterne hjemmesider, hvis du har din egen hjemmeside og kontaktoplysninger du har plads til at indtaste disse oplysninger i din brugerprofil og hvis nogen ønsker at se dig de kun behøver at klikke på den profil ikonet på alle indlæg i en tråd. Private beskeder ikke altid sende private beskeder til alle brugere at tilbyde at sælge tjenester eller produkter, medmindre brugeren beder dig om at kontakte dem. Dette er spam og ikke tilladt, jeg havde 3 indlæg fra samme bruger et par dage tilbage forsøger at sælge mig PCB, samme besked 3 gange, så de skal trawlfiskeri indlæg og PM mennesker. Inden for de næste uger moderatorer vil tage mere interesse for denne adfærd. Hvis en bruger ser denne opførsel af "stealth" reklame / spam, bedes du rapportere posten. Tak: F

[Color = "# 0000FF"] [/color] Hej, mine venner. Jeg studerer om "Diagnose af hjertesygdomme ved hjælp af intelligente metoder såsom fuzzy, neurale netværk, ...", men de dermed forbundne afhandlinger og artikler er ikke tilgængelige for mig. hvis nogen har oplysninger om dette emne, kan du dele med mig. Tak for Deres venlige og opmærksomhed

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back