Anritsu Wiltron 360 vektor netværksanalysator docs til rådighed

P

pit

Guest
Hej! Jeg har fået nogle dokumentation om Anritsu Wiltron 360 vektor netværk analysator. Dette omfatter betjeningsvejledning, GPIB programmering manual og andre. Hvis nogen er interesseret, jeg kan uploade den her. Denne oplysning er svært at finde. CU

Model 360 Vector Network Analyzer Materials Measurement Software softwarebrugsanvisningen Denne manual gælder for WILTRON 360 Vector Network Analyzer: Materials Measurement Software, Software Version 1.02 og Materialer Måling Package WILTRON Model 2300 11A

360 VECTOR netværksanalysator GPIB programmeringsvejledning Software version 3,07

MODEL 360PS20A Pulserende / CW VECTOR NETVÆRK analysesystemer BETJENINGSVEJLEDNING

Model 360 Vector Network Analyzer GPIB QUICK REFERENCE GUIDE Software version 3,07

MODEL 360B VECTOR netværksanalysator BETJENINGSVEJLEDNING Software Version: 4.05

MODEL 360B VECTOR netværksanalysator GPIB programmeringsvejledning version 4.05

Programmering af Model 360 Vector Network Analyzer Brug Microsoft (R) C

Programmering af Model 360 Vector Network Analyzer Brug af HP Basic

Anritsu 360B/37XXXA/B Serie Vector Network Analyzers Application Note On-Wafer Målinger til 110 GHz

Jeg har også docs om 37xxx serie og 46xx-serien, drift og GPIB programmering manualer.

Har du den Model 360 Vector Network Analyzer vedligeholdelsesmanual?

[Quote = mstar-tech] Har du den Model 360 Vector Network Analyzer vedligeholdelsesmanual? [/Quote] Hej alle. Jeg har papir-version af betjeningsvejledningen (også op. Manual osv.) Jeg har også opererer diske 3,02 med tiden domæne, 3,03 med tiden domæne og 3,04 med tiden domæne. Jeg ser aldrig version af operativsystemet diske og ville være meget interesseret, hvis nogen har aldrig versioner.

Hej Pit: Kan du uploade dine Anritsu-Wiltron 360B operatører manual til mig?

[Quote = K0YW] Hej Pit:? Kan du uploade dine Anritsu-Wiltron 360B BETJENINGS til mig [/quote] Her er ældre version af brugervejledningen. Og jeg er stadig på udkig efter nyere software end 3,04 (nogen sende 3,08, men uheld og jeg mistede det!) Ramppa, OH2LIY

Og her Brugervejledning til software version 4,05 Ramppa, OH2LIY

Hej Ramppa, OH2LIY, Tak for at gøre dine dokumenter tilgængelige for download. Jeg har en god fil fra din OM-RF Manual. Downloading på en langsom tele-forbindelse er svært, men jeg har ikke andet valg i det barske Mountain landet i Colorado. Mit første forsøg på at downloade brugervejledningen ikke var vellykket som overførslen blev afbrudt for tidligt. Jeg vil forsøge igen i de tidlige morgentimer, når netto forbrug er lav. Jeg vil også igen tjekke min software disken for at se, hvilken version jeg har. Jeg tror, ​​at dens 4,08. Jeg skal nok sørge for og komme tilbage til dig. Jeg har brug for at lave en sikkerhedskopi, og kunne få det på nogle andre medier til at sende til Finland. BTW, ved du OH2RF og OH2AXH? De er fyr EMER er på 23 og 13 cm. Jeg vil lade dig vide af mine håbefulde succes. Tak for din hjælp. Hvis jeg ikke kan downloade det med succes, kan jeg gå til min lokale bibliotek i byen og bruge deres 11 MB fiberoptiske forbindelse til en high speed download! Pas på, hey hey! 73 Bruce

[Quote = K0YW] Hej Ramppa, OH2LIY, Tak for at gøre dine dokumenter tilgængelige for download. Jeg har en god fil fra din OM-RF Manual. Downloading på en langsom tele-forbindelse er svært, men jeg har ikke andet valg i det barske Mountain landet i Colorado. Mit første forsøg på at downloade brugervejledningen ikke var vellykket som overførslen blev afbrudt for tidligt. Jeg vil forsøge igen i de tidlige morgentimer, når netto forbrug er lav. Jeg vil også igen tjekke min software disken for at se, hvilken version jeg har. Jeg tror, ​​at dens 4,08. Jeg skal nok sørge for og komme tilbage til dig. Jeg har brug for at lave en sikkerhedskopi, og kunne få det på nogle andre medier til at sende til Finland. BTW, ved du OH2RF og OH2AXH? De er fyr EMER er på 23 og 13 cm. Jeg vil lade dig vide af mine håbefulde succes. Tak for din hjælp. Hvis jeg ikke kan downloade det med succes, kan jeg gå til min lokale bibliotek i byen og bruge deres 11 MB fiberoptiske forbindelse til en high speed download! Pas på, hey hey! 73 Bruce [/quote] OH2AXH bare brugt min 360 til at lave nye 23cm-3cm Multiband dishfeed:) Please, hvis du kan lave kopi af disken, og også kopiere dem prog1/2/3 filer. Her er Servicehåndbog (det er også på ko4bb web) ...

OH2LIY: Tak for ops manual. Det onlt tog 12 minutter at hente på det fiberoptiske linket på vores lokale bibliotek. Jeg tjekkede min software disk. Beklager, det er nok ligesom jeres, Version 4.05. Det har den tidsdomænet mulighed selv om. Tak for at finde den vedligeholdelsesmanual. Jeg tager en mulighed for at hente den snart. Du bedes sende af bedste 73 til OH2AXH og bande. 73 Bruce

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back