Ansoft Designer og Blackbox

S

savedadogs

Guest
Hej, jeg forsøger at bruge den plane EM simulatoren i Designer v2.2.Jeg forsøger at bruge en blackbox (N-port) i min plane EM layout.Men når jeg opretter en Blackbox, det lægger en skematisk symbol på layoutet vinduet.Hvordan kan jeg slutte den til min struktur?Tak.

Brug "Rediger / Vælg kanter" til at markere kanten af din planar EM-struktur, hvor du ønsker at vedhæfte din N-havn "blackbox".Brug derefter "Rediger / Vælg" værktøj til at vælge den port (den rombe på symbolet) af N-port "blackbox", hvor du ønsker at forbinde din planar EM struktur.Nu, med både plane EM kant og N udvalgte-port-port, skal du bruge "Draw / Connection" kommando (eller Ctrl-W) til at gøre den elektriske forbindelse.

Bemærk, at Draw / Connection kommando ikke er tilgængelig, indtil du har 2 tilsluttes valgte emner ...Også, de 3 kommandoer, der er beskrevet ovenfor, er tilgængelige på værktøjslinjen paletter samt menuerne.

Skål,
eckypting

Thanks a lot, kan jeg nu tilslutte den skematiske boksen til min plane EM kanter.Jeg har ikke haft mulighed for at simulere hele strukturen endnu, men vil lade dig vide, når jeg gør.Hvordan har du finder ud af det?Er der en tutorial eller hjælpe fil?

Jeg løb simulering med min blackbox-data (som blev opnået ved målinger af en klumpet kondensator).Men når jeg bruger Blackbox, min S-Parameter blive større end en på et bestemt frekvensområde.Hvad kan være galt, eller hvordan kan jeg finde ud af, hvad der er galt?

Tak.

Vær sikker på, at din havne afsluttes på en 50 ohm modstand.mag [S21]> 1 kan ske, når porten er afsluttet med den komplekse impedans i en sort boks.Ellers kan du header og data i din S2P fil for sammenhæng (dvs. header og data er både MA eller DI eller dB / Ang eller noget ...).AppCAD, freeware fra Agilent kan importere og se S2P datafiler ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back