AnSoft HFSS version 9,2 fuld dokumentation

P

paolone1340

Guest
Hej, jeg har tjekket alle omkring forum, og jeg har ikke fundet denne bog. Jeg tror, at det er meget vigtigere, end hvordan det er sjældent!
20050722091624_a1.JPG
20050722091718_a2.JPG
20050722091735_a3.JPG

Er dette en bog af pdf-filer, der følger med installationen?

Nej ikke eksisterer nogen bog udgivet af AnSoft med Box installation. Dette er en meget sjælden dokument, som jeg har fundet for ren sag på nettet.

Dokumentet har 700 sider og blev skrevet i 2003. Det er brugervejledningen for programmet. Pdf er 50MB i størrelse.

[Quote = yellowtooth] Det ser ud til, at RAR filerne ikke er uploadet helt. [/Quote] Har du redigere filnavne for at fjerne _xxx hvor xxx er et trecifret tal?

Prøv følgende link: [url = ftp://12.29.113.176/training/hfss/release9/hfss_full_book.zip] HFSS 9,2 fuld dokumentation [/url] Håber dette løser sagen.

Godt link! Hvis det er din ftp site, kan du prøve at zip filen med winrar i stedet for WinZip, der vil spare temmelig meget plads! For eksempel er HFSSbook i rar kun 14MB, mens 43MB i zip. [Quote = sassyboy] Prøv følgende link: [url = ftp://12.29.113.176/training/hfss/release9/hfss_full_book.zip] HFSS 9,2 fuld dokumentation [/url] Håber dette løser sagen [/quote].

Dette er den officielle Ansoft FTP. Så jeg har ingen kontrol. Men, tak for dit forslag, er godt at vide.

Jeg har ikke set bogen completelly men det ligner den ene er givet, når du går i Traning.

AnSoft HFSS version 10 Fuld dokumentation er tilgængelig på den officielle Ansoft FTP.

Kunne hjælpe mig til at få HFSS 10 dokumentation? Jeg forsøgte at få adgang til disse links, men siden er ikke tilgængelig. Tak

undskyld mig jeg vil have en bog om hfss 11 og jeg ville gerne vide, hvordan forbindelse SMA coneector til mikrostrip antenne?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back