antenne konstruktionsberegning software

P

poda

Guest
kan nogen fortælle mig, hvor kan man hente den software, der kan anvendes til at beregne dimension af L, W for at udforme en antenne ..

thanx ..

Hi, Poda:

Forhåbentlig vil dette blot software kan hjælpe dig.

Hilsen.
Beklager, men du skal login for at se denne tilslutningskrav

Thanx brystet ..

Jeg er meget apreciate det ..

kan jeg designe array antenne bruge programmet ..?

Hi apoda,

Denne enkle software kun for dig at beregne den dimension og en enkel måde at designe patch antenne.Hvis du ønsker at design i komplicere eller detaljer såsom array, som du nævnte, så har du brug for endnu en simulator gerne HFSS eller IE3D.Flere oplysninger på

http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=86933&highlight=antenna simulator

Venlig hilsen

Antennen design beregne den software, og kan beregne antennen kun simple data.To efterligne af drej-retning og elektromagnetisme områder meget, at bruge annoncer og Ansoft HFSSs.

Hi, apoda:

Du kan hente e-bog (CAD af Microstrip Antenner til trådløse applikationer).Der er masser af programmet kan hjælpe dig.

Link:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?t=132020&highlight=cad

Hilsen

thanx brystet ..

do u have nogen idé i at designe min 2x2 array rektangulære for IMT 2000 band ..?

Jeg havde problemer med at fodre arrays ..
Jeg bruger microstrip feedline ..

men ..Jeg kan ikke engang få en tilbagevenden tab af 1.8Ghz til 2.2GHz nedenfor-10dB ..

software-antenne:
1 - hfss10
2 - feko
3 - Zéland (ie3d)
4 - ansys (elektromagnetisk)
5 - cSt
6 - sonet
7 - mikroboelgeudstyr kontor
instulation ie3d:
Før du installerer software,
skal du først læser den medfølgende licens eller evaluering aftale om vilkårene for at bruge
software.Dette er den installation guide for enkeltstående version.Hvis du installerer IE3D/FIDELITY/MDSPICE/COCAFIL
net-version,
er du nødt til at følge særlige installation guide for nettet version.
Krav:
En computer med Intel i386 kompatibel CPU er påkrævet.Intel Pentium II, III og 4, eller AMD Athlon eller nyere CPU er stærkt
anbefales; MS-Windows 95, 98, ME, NT eller 2000 er påkrævet 16M RAM er nødvendig for IE3D, MDSPICE og / eller COCAFIL.
32 M RAM er nødvendig for Fidelity.Mere anbefales kraftigt; Mindst 17 skærm med 1024 x 768 opløsning og
32k farve er nødvendig for Fidelity.
Installation Procedure:
(1).Hvis du kører Windows NT/2000/XP,
skal du logge ind som administrator.Det er påkrævet til installation af sikkerhed chauffør.Hvis
du kører Windows 95, 98 eller ME, kan du gå til Trin 2.
(2).Kør SETUP.EXE i ZelandApplicationsInstallation mappe på cd'en.Du vælge Næste, før du bliver bedt
for typiske eller CUSTOM installation.
(3).CDen indeholder IE3D, troskab, MDSPICE, COCAFIL, LINEGAUGE, FILTERSYN, MTRAN og ADIX.Du har
mulighed for at vælge om du vil installere IE3D eller Fidelity eller begge dele.De øvrige vil blive installeret i dit system
Når du vælger enten IE3D eller Fidelity.Den DOKUMENTER gruppe omfatter brugeren s manualer for IE3D,
Fidelity, MDSPICE og COCAFIL.For de elementer, du ikke har brug for, kan du slette dem efter installationen.Du er
foreslået at installere de emner, du har licenser.Anyway, de ekstra poster vil ikke fungere.Vælg CUSTOM
installation og vælge den korrekte grupper til din installation.
(4).For Windows NT/2000 brugere i den sidste dialogboks, du kan vælge at installere driveren automatisk.Hvis du mener, du
har driveren installeret, skal du un-check boksen for ikke igen at installere driveren.Ellers bør du vælge FINISH
at få driveren installeret.Hvis du vælger at installere driveren, skal du muligvis genstarte computeren for at lade føreren tage i
effektiv.Hvis du vælger ikke installation for føreren, kan du forsøge at bruge softwaren umiddelbart efter installationen.I tilfælde
Du kan ikke starte Zéland licens, bør du tage følgende skridt for at kontrollere driverinstallationsprogrammet.
(5).Enhver tid, hvis du ønsker at kontrollere, om driveren er installeret korrekt, kan du gøre det på følgende måde: (a) på Windows
NT,
skal du vælge Start \ Settings \ Control Panel \ MULTIMEDIA \ ANORDNINGER \ ANDRE multimedieudstyr.
(b) på Windows 2000,
skal du vælge Start \ Settings \ Control Panel \ ADMINISTRATIVE TOOLS \ COMPUTER
FORVALTNING \ Systemværktøjer \ System Information \ SOFTWARE MILJØ \ Drivers.(C) på
Windows XP,
skal du vælge Control Panel \ ADMINISTRATIVE TOOLS \ Computeradministration \ SYSTEM
TOOLS \ Device Manager.Vælg derefter VIEW \ Vis skjulte enheder.Tjek listen over ikke-Plug and Play
Drivere.Vær opmærksom på, du ser Sentinel på listen.Hvis du ikke ser det, betyder det, at driveren ikke er installeret
ordentligt.Sørg for sin status på Windows NT / XP er i gang eller dets tilstand i Windows 2000 er i gang, og dens
START er Automatisk.Du bør køre Zéland PROGRAM Manager (ZELAND.EXE).Derefter skal du vælge Installer
Driver i menuen Filer for at installere driveren.Hvis du stadig ikke kan installere driveren, skal du køre SETUPX86.EXE i
Sentinel mappe i din installation mappe for at installere bibliotek.På Windows NT, kan du også kontrollere mere
oplysninger i START \ Settings \ Control Panel \ MULTIMEDIA \ ANORDNINGER \ ANDRE multimedieudstyr \
Sentinel for i386 System.Dobbelt klik på den og vælg Indstillinger.Det vil vise Sentinel Driver s oplysninger til dig.Vær så venlig
Sørg for, at Fysisk adresse er 378 og Port Type er IBM AT.
Læs venligst README.txt for de seneste oplysninger om IE3D.Hvis du har spørgsmål om installation eller brug af softwaren,
bedes du kontakte forhandleren eller Zéland Software, Inc. direkte.

Jeg ønsker at designe rektangulært plaster microstrip antenne, freq opererer på 2,4 GHz .. bruger fr4 ... kan u bestemmes størrelsen af plaster og dets stelplade

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back