API til hardware kontrol under Windows

J

jabidof

Guest
Hej alle,

Jeg vil gerne udvikle en API til at lette brugen af en COM-port tilsluttet hardware.Jeg er ikke sikker på hvor du skal begynde, og jeg har mange spørgsmål, der skal løses, før jeg begynder med bløde kodning.

1.Hvilket programmerings-sprog skal jeg bruge og hvilke konsekvenser vil det have?Som jeg sagde, vil jeg gerne tilbyde API på vinduerne platfom, typisk for. NET framework.

2.Mere generelt, at hvad skal jeg være opmærksom, når der beskæftiger sig med API-programmering.Jeg har aldrig gjort en sådan udvikling.Hvordan det ændre sig fra andre programmerings type?

3.Nogen links til tutorial, bøger osv. for API udvikling er i høj grad værdsat.

Tak for din hjælp.

Jeg tror WINIO og GIVEIO vil hjælper dig,

søg efter det,

dens frie og Gove dig direkte acess til hardware med dette kan du gøre hvad du brug for at gøre med PORT

Du lyder som en anden sag at forsøge at løbe, før man kan gå.Anyway,. NET har en comm klasse bygget ind i det.Så hvis du ønsker at gøre en dll eller API er baseret på en allerede eksisterende klasse gå videre, men jeg tror, at du spilder din tid.

Delvis enige.Forestil dig, du ønsker at distribuere nogle hardware, men ikke protokollen.En DLL er netop, hvad der skal udvikles?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back