Arbejde i hjemmet?

K

kordix

Guest
Hej alle, jeg vil spørge, om u kende nogle steder hvor man kan finde muligheder for at få projekter? Jeg har brug for penge, men jeg kan ikke have et fuldtidsjob! Så jeg vil gerne vide om jeg kan gøre noget for at få penge fra hjemmet?! Tak.

Det samme spørgsmål, mikroovn passiv simulering og design er min forskning retning, især inluded filtre, diplexers og så videre

Et problem med at arbejde hjemme er, at medmindre du er meget berømt ingen vil risikere at betale dig for dit arbejde, medmindre de kan interviewe dig personligt. Dette stort set begrænser dine potentielle kunder til dig lokalområdet. Et andet problem er den nuværende økonomiske forhold. Der er ikke et overskud af ting at få gjort, og virksomheder kan få ekstra timers arbejde gratis fra deres stabe.

Hvad om E-handel ... gør det betaler godt ... ? Im tænker på at købe et domæne og starte noget .. men i virkeligheden dunno hvordan start og hvilket produkt til at sælge ... : P. .. Jeg kender programmering ...: HTML og PHP

godt, at samme spørgsmål som ovenfor ... nogen chancer arbejde fra hjemmet .... specielt for kvinder (med børn og tonsvis af madlavning og så videre), hvis de skal tage sig af deres familier selv??

rentacoder.com er en meget god måde at starte også prøve disse: elance.com offshoreexperts.com getafreelancer.com getacoder.com

Mange tak eda_wiz og thedesolatesoul dem er meget gode links.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back