arbejdscyklus rækkevidde.??

B

batistuta

Guest
Hej, alle
i DC / DC konverter,
såsom styrke,
der normalt har indgangsspænding fra 2.7v til 4.2v, og produktionen er 5v, så arbejdscyklus kan beregne, en er 0,46 (2.7v) den anden er 0,16 (4.2v) gør det betyder dette løft kan arbejde normale med 0,16 <= U <= 0,46?
Nu har jeg spørgsmålet:
1.hvilken del bekræfte arbejdscyklus rækkevidde?fejlen opamp output rækkevidde?
2.nu hvis jeg har indgangsspænding er 2v, jeg ønsker også, at de udgangsspænding er 5v, hvordan man gør?

tak.
batistuta

Jeg tror, at produktionen er clamp af adskillelsesstolpen modstand, så hvis systemet er stabilt, produktionen vil ikke ændre, men jeg vil gerne vide, hvilken funktion forandringer, når input ud af standardnavnet vifte ...effektivitet? eller ..?
tak

hi kan du fortælle mig, hvordan du genererer puls at styrke ved PWM IC eller enhver mikrovirksomheder,

hvis det er tilfældet ved enhver PWM IC fejlen volatge sammenholder refernce, og kompensation også spiller rolle ..

ikke bruge PWM IC, jeg design det ved at lave en sawtooth bølge og derefter sammenligne med produktionen af fejl opamp og få PWM signal,

1.Jeg vil gerne vide, hvis input er fra 5V til 12V og output er 3v, men hvis mit input er 4v, og jeg ønsker også at få output 3v, ikke bare den kompensation netværk spille den rolle?

Hvad gjorde du med normalt input værdi for løft?vi kan bruge en hvilken som helst værdi for input, hvis vi designer det ourself

kan du være mere konkret om løft konverter, for eksempel, hvad det navn kode, specificering?fra dit spørgsmål, som jeg gætte at øge have feedback kontrol, så den kan køre normalt i intervallet 0,16 - 0,46 i arbejdscyklus.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back