ASIEN Opportunites: Leder du efter billige outsource virksomhedens ...

N

narutomo

Guest
bedes du kontakte mig, hvis du i stand til at levere laveste design service til mit firma. Design: Circuitry Design, FPGA og PCB layout. Beliggenhed: Japan, Singapore, Malaysia, Thailand, Indonesien, Kina. Ønsker: - 5-10 år hardware design erfaring.

KONTAKT OS PÅ PATELPCB (AT) GMAIL.COM FOR SAMME Vi har alle EXP. I samme felt over 6YRS. EXP

Bedes du sende din virksomheds hjemmeside link og tidligere projekt, som du med succes leveret for os. Vi vil evaluere din virksomhed og resultater.

Dear Sir. Jeg er beæret over at meddele Dem, at vi er PCB designere arbejder i Pakistan har erfaring med at designe burn-in-bord og belastning bestyrelser. Vi vil tilbyde dig billige priser i forhold til andre virksomheder og bedre kvalitet for sikker. Vi har PCB designe erfaring med 3 til 10 år. Hvis du ønsker at åbne dit design center i Pakistan, som udføres af andre PCB Design selskaber som PYCON og CEIBIS så kan vi give dig al bistand. Du er velkommen til at kontakte os. Tak og hilsen,

Kære, Vi er i Iran. Vi har en HDL / FPGA design hus! Vi kan gøre noget FPGA baseret projekt. Vi har ikke fået nogen penge befor projektet færdigt. Vi har en tung erfaring med Xilinx (selv Virtex 4, 5) eller Altera. Du er velkommen til at kontakte mig for mere information.

Lyd god respons fra jer. Venligst send mig din personlige e-mail for yderligere diskussion. Mulighederne er klar nu! Vi ønsker at færdiggøre sælger ved udgangen af februar Tak.

Tak for dit USD100k projekt. Jeg vil arbejde hårdt på FPGA del ... Det er fantastisk ...!!!

Kære Narutomo, Vi er en PCB Design Service hus, og vi har mange års erfaring i PCB Design. Venligst send mig mere information om dine print job, du vil have os til at gøre, og vi skal give dig en meget konkurrencedygtig pris. Giv os din e-mail-adresse, så vi kunne drøfte sagen yderligere med dig på vores muligheder. Tak. Venlig hilsen, PCB Designer

Hej, Vi er PCB designere arbejder i Indien, der har 5 til 6 års erfaring med at gøre PCB layout designs.We have kendskab i alle software. Vi kan forsikre at gøre det design med god kvalitet og også levering til tiden. Hvis du er intersted pls sætte en mail til kousi_sen@yahoo.co.in .

Hej jeg er interesseret, har jeg PCB Design erfaring på 12 år med projekter udført op til 6 lag i RF, blandede signal osv. Hvis du er interesseret, pls sætte mig en mail på nishaldisilva (at) gmail.com for yderligere drøftelser. Nishal

der 9 yrs erfaring i VLSI branchen STA og synth som vigtige bidrag. Lad mig vide, hvis jeg kan help.I er beliggende i Tokyo. Sam

Hej Sir Jeg er fra Indien, intersted om dette forretnings, jeg har 8 års erfaring i PCB Design Filed, arbejdede jeg op til 7 år arbejdet i differnet Orginzation Ligesom GE, Wipro Infotech, sidste år, jeg arbejder fra hjemmet Independly, arbejdet på Multi Layer brædder op til 14 lag, Analog & Digital Blandet signal boards og High Speed bestyrelser, Høj Volatge Boards, er jeg sikker på at jeg vil give meget god kvalitet PCB service, og med en Minimul Cost, Hvis intersted send mig Mail til: rohan.reddy.koukuntla @ gmail.com , Rohan Reddy

Greetings, Vi er et produkt design og udvikling selskab baseret på Singapore. Vedhæftet er vores firmaprofil til din orientering. Du er velkommen til at kontakte os for din udvikling behov. Venlig hilsen. Phineas Tan (hr.) Business & Program Manager AOC Private Limited Blk 1003 Bukit Merah Central # 06-31 Technopreneur Center Singapore 159836 T: (65) 6.274-1.698 F: (65) 6.274-1.038 C: (65) 9.636-6.591 Email : phineas@aoc.com.sg

Hej, Vi er en gruppe af professionelle levere designydelser i elektronisk domæne. Vi leverer ydelser fra produktkonceptet indtil fremstilling. specilization i FPGA design, bestyrelse design, Manufacturing Services. Vi r baseret i Singapore. Forudsat laveste pris med største cunstomer supprt og service. Vi har kunder fra Europa og USA. Jeg vil asure dig af lave omkostninger med uovertruffen pålidelighed. Kontakt mig @ rmansal@gmail.com

Jeg har mere end 10 års erfaring med at designe flere lag høj hastighed SMT og hul-Printed Circuit Boards (PCB). Jeg er velbevandret i Cadence Allegro, Mentor Grafisk klodser til layout og OrCAD Capture CIS / ConceptHDL for Skematisk Capture. Kontakt: syedhassansajid (at) yahoo.com

Jeg er 10 år oplevet ASIC / VLSI Design Engineer med omfattende knowladge i SoC flow, RTL kodning (Verilog / VHDL), syntese (RC fra Cadence, DC fra Synopsys), Timing Analysis (PrimeTime), Formel Verifikation (Conformal, Kadence ), scripts (csh, BSH, tcl / tk, perl, awk / sed), osv. I øjeblikket er jeg fri og åben for dine tilbud. Du er velkommen til at droppe mig en linje for alle spørgsmål. Du er velkommen til at droppe mig en linje til just@biz.by . Skype: dmitryldm

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back