AT-kommando for at få driftsfrekvens

A

Asif621

Guest
hej .. ima sidste år elev hos BS og im arbejder på mit sidste år projekt. Jeg vil have nogle retningslinjer, som jeg bruger mobiltelefonen som et GSM-modem, som er SIEMENS A60. Jeg kommunikerer via AT-kommandoer. mit spørgsmål er, kan nogen fortælle mig, hvordan kan jeg få at vide, at driftsfrekvens på hvilket modem virker. Jeg mener BTS virker.?. hvis itz ikke er muligt, så enhver anden metode til at få det. takke dig.

Hvis du refererer til GSM-celle parametre, læs om + CREG og Siemens proprietære ^ MONi og ^ MONP kommandoer. Det viser kanalnumre, der kan afkodes til sender frekvenser.

thnkz sir .. men kan u xplain mig er det mere .. jeg mener .. er det kommandoen AT ^ MONP og AT ^ MONi er kompatibel med min Siemens A60? n for det andet, hvad der vil være den syntaks af respons, og hvordan man afkode? thnkz for dine overvejelser.

Hej ... Sir Jeg har nøjagtig samme querry! Jeg håber, at u WÜD overveje dette på yer tidligste og vil give mig wid sum nyttig information .. om hvordan man kan afkode tht hex blanket ..! ANGÅR

hello sir ... Jeg henrettet AT + CREG? lede en jeg fik dette resultat + CREG: 2,1, "1030", "639E" mit spørgsmål er .. Hvordan kan jeg afkode senderen frekvensen fra denne særlige hexa form for LAI og celle id ..?..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back