at lægge slået inductor mellem to mikrostrip linjer i HFSS

L

lkminz

Guest
Hej Jeg forsøger at simulere en struktur, der har slået spole i HFSS. Jeg er nødt til at sætte slået inductor mellem to mikrostrip linjer vis tykkelse. Jeg prøvede med forbinde dem gennem en tallerken og RLC grænse over det, men opnåede resultat er ikke tilfredsstillende. Jeg har vedhæftet den HFSS struktur, ønskede resultat og opnåede resultat eventuelle kommentarer eller forslag ville være virkelig nyttige.

bygge en kasse med vakuum over 2 linier, definere det som en induktans. Integrationen linje bør kontakte 2 MS linjer. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1. minutter: [/color] [/size] Boksen kan være lige over MS linjer, og har kontakt med MS linjer.

[Quote = James Cook] bygge en kasse af vakuum over 2 linier, definere det som en induktans. Integrationen linje bør kontakte 2 MS linjer. [Size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 1. minutter:. [/Color] [/size] Boksen kan være lige over MS linjer, og har kontakt med MS linier [/quote] Hej james tak for besvarelse. Deres udsagn 1) Æsken kunne være lige over MS linjer 2) Integrationen linje bør kontakte 2 MS linjer. er lidt confussing. plz forklare den 1. erklæring smule mere klart. På forhånd tak

Hvis du har HFSS og Designer til rådighed, du måske ønsker at overveje at co-simulering, hvor du bygge spor med HFSS og kombinere dem i Designer med inductor. Jeg ville tale med en af ansøgningen ingeniører for detaljerne. Regards

ya Jeg har både software pls forklare mig hvordan man samarbejder - simulere [size = 2] [color = # 999999] Lagt efter 44 minutter: [/color] [/size] Hej James Cook jeg lavede strukturen som pr ur instruktion .. ... pls kontrollere weither jeg har gjort alt korrekt eller ej .... men resultatet er ikke det ønskede resultat

her er der en HFSS expample.hope at tydeliggøre ...

takket james denne CKT vil give mig mere confidance i at designe strukturen Jeg vil bare gerne vide så u har sat vakuum boksen ovenfor mikrostrip linje, så hvorfor der er behov for at tegne kassen et ark ville have gjort arbejdet. da jeg sagde boksen i mellem mikrostrip linje I betød en kasse struktur mellem to linjer ikke over dem nogen måde, hvis det sådan så fint jeg vil gå med til det, hvis u har noget andet at fortælle mig vedrørende denne pls ikke fortælle mig

Undertrykket boks med slået RLC kan repsent en chip kondensator, chip spole eller chip modstand på MS linje. Boksen størrelse bør være af pakken størrelse.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back