at løse ligningen

F

fatma1000

Guest
Jeg har meget store ligning jeg ønsker at løse det i Matlab eller andre metoder, kan du hjælpe Jeg har brug for fra det w1, w2, b1 & b2 1 har alle parametre og har fire par B2 og w vidt

hej prøv at lave en matrix for b, w og d variabler og bryde din ligning for fundamentale matrix ligning.

jeg har brug for at løse det numerecal Jeg har en kurve repræsentere denne ligning, så kan ligesom kurvetilpasning jeg nødt til at hjælpe mig, hvordan kan jeg løse det numerecal

Jeg har brug for hjælp til at forstå kurvetilpasning og at programmere det i C + + så jeg har brug gerne kode til at lave kurve montering i C + +

Kan du hjælpe mig med at bruge Matlab kurvetilpasning hvis du har et simpelt eksempel vidt

Jeg har en ligning whin jeg differntiat det jeg fik ovenstående ligning, og jeg har kurven for denne ovenstående ligning, og jeg har brug for seks parametre fra alle thes informationer, jeg har 1) Ovenstående ligning 2) kurve af denne ligning mellem B2 og wi brug w1, b1 , d1, W2, b2 & d2 kan du hjælpe mig? hensyn

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back