Atmel 8.051 hjælpe

M

Mohamed Saleh

Guest
hej alle
Jeg hentede en ". Hex" fil for AT89C2051

vil det køre korrekt, hvis jeg brænder det til AT89S52

de er begge 8.051 familien

please help me

og hvis jeg skulle ændre programmet, hvad skal jeg ændre

Den største forskel mellem 52 og 2051 er i deres fysiske størrelse: 52 er 40-Pinner, 2051 er 20-Pinner ..
Omsætning fra 51/52 til 2051, bør ikke være vanskeligt under den betingelse, at begge deler den samme hardware ..
Prøv at bruge Disassembler at konvertere HEX fil til ASM derefter analizė koden og foretag de nødvendige ændringer, dvs tildeler stifter, der anvendes i de 52 version til dem, der findes i 2051-hardware ..

Hilsen,
IanP

2051 er en 20-pin mikrokontroller og 8.052 er en 40 pin controller.Der er ikke meget forskel i programmering te grundlæggende differencewic ave skal tjekke hardware.hvis ur hardwareis korrekte ti samme pogram anvendes til at89c2051is arbejde for 8.052.u kan kontrollere og plz prøve.

Dybest set, hvad du skal gøre er:

1.disassemblering koden ind ASM-format.

2.Brug den højre inkluder-fil for 89S52 og re-assemble uden fejl.

3.De 2051 ikke skal bruge til benene, som ikke er til stede på 89S52.

hvorfor ikke sende de hex-filen, kan nogen hjælpe dig ud.De 2051 er lille derfor kan der ikke være så meget kode til at demontere.Hvis du sender den kode du sørge for at give en detaljeret forklaring af, hvad den gør, kan det spare én en masse tid.

u burde skrive ur IO Havn med navne med definere direktivet, så skal foretage en IO kortlægning til en havn i henhold til dit hardware

her er hex filTilføjet efter 3 minutter:http://www.rotgradpsi.de/mc/etc/rc5decoder.hexog den skematiske

http://www.rotgradpsi.de/mc/etc/rc5decoder.gif

tak

Citat:eek:g hvis jeg skulle ændre programmet, hvad skal jeg ændre

tak ctownsend

Jeg Mohamed Saleh

behage hjælp mig selv om u kan

Jeg ved, om det er skrevet i C ar samling

kan du adskille det og give mig kildekoden

De sagde, at du har kig på denne kildekode, som betyder, at du allerede har afmonteret det

bedes du sende kildekoden til mig

mail: eng.saleh (at) msn.com

tak

behage hjælp mig selv om u kan

Jeg ved, om det er skrevet i C ar samling

kan du adskille det og give mig kildekoden

De sagde, at du har kig på denne kildekode, som betyder, at du allerede har afmonteret det

bedes du sende kildekoden til mig

mail: zohery_hassan (at) yahoo.com

wel Hr. Saleh du kan bruge bruge din hex-fil, skrevet for 2051, på 89C / s 51 eller højere,
men holde u cant do denne praksis vice versa

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back