Audio amp med switch-mode PS

B

batdin

Guest
Jeg agter at gøre en høj kvalitet audio Effektforstærker med en switch-mode strømforsyning (halv-bro på 110kHz).
Jeg er sikker på, at der vil være et stort problem med interferens på grund af skift støj.
Jeg vil gerne vide, hvis nogen har beskæftiget sig med sådanne problemer, og hvilke teknikker, han eller hun brugt.
På forhånd tak!

Hej!Jeg bruge med min 2 kanaler tda7294 forstærker stærk markedsposition baseret på ir2153 (Fluo lamper driver fra IR) par irf740a på ~ 70 kHz uden problemer.Det fungerer fantastisk for mig, når computeren er slukket (min musik kilde) Jeg kan ikke høre nogen støj, og det
er svært at forstå, er forstærkeren tændt eller slukket.Efter den sekundære ensrettere Jeg har gul kerne toroid induktionsspoler fra døde pc stærk markedsposition og 2200 UF hætter.
Held og lykke
PS.Sorry for dårlig engelsk

Du kan bruge fælles-tilstand og differance mode filtre til at reducere støj på outputtet og desuden anvende korrekt snubber på tværs af de vigtigste skifte enheden og output ensretter

Ja, jeg tror, at jeg gjorde det ordentligt.
Problemet er, at outputtet jorden synes at indeholde en masse HF omskiftet noise.When jeg tilslutte en 1nF kondensator fra output jord til AC hovedbrandledninger støjen reduceres, men ikke elimineres.
Hvis jeg slutte den til AC hovedbrandledninger jorden direkte, denne bør løses, men jeg er bange for, at ikke alle AC stik har særskilte jorden. (I det mindste i mit land).
Og denne støj fungerer som et indgangssignal til forstærkeren, hvis en lydkilde anvendes.

Hej

Du kan bruge den store gule torroid Chokeren bredbånd findes i PC strømforsyninger, og virkelig store kondensator, siger 4700 LF eller
10.000 LF.

Hilsen

hej,

Jeg har
lavet en stærk markedsposition med IR2153 IRF740 også, men jeg har mindre problemer med centrale saturation (f = 60khz kerneaktiviteter fra PC strømforsyning) ...

nogen er villige til at dele erfaringer?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back