automapa den smartgps sg200

O

oliver1984

Guest
Hej!I dag har jeg købt en ny sejlads, som i titlen, og jeg ønsker at uploade et kort til hendes bil.Kan nogen skrive hvordan og hvad man skal gøre for at arbejde?Jeg fandt en beskrivelse, men fungerer ikke: (
 
1:adu er nødt til at låse navigation.
2:adu skal købe Automap
3:einstalleres i overensstemmelse med på skærmen.
 
Problemet med ikke ved hvordan man låser det .....
 
at låse det bedste er "ActiveSync" "CeRegEditor" kun med forsigtighed, da przekombinujesz noget i registrene, enheden vil falde.Det bør gemme en kopi af alle indstillingerne, før du ændrer filerLagt efter 8 [minutter]:skal du blot slutte enheden til kompa og forbind dem via ActiveSync, køre CeRegEditor, tænd opkald.Find denne nøgle: HKEY_LOCAL_MACHINE \ init, så Launch50 - MyShell.exe, redigere Launch 50 om Explorer.exe, ser sådan ud: HKEY_LOCAL_MACHINE \ init
Launch50 - explorer.exe
Forhindre og sætte smart switch "on-off" og enheden er låst op.På desktop baggrund vises på Windows CE.
 
Ztanowczo fraråder manipulation i registreringsdatabasen - det kan resultere i permanent skade på enheden.

Hvad problem er at erstatte den fil MyShell.exe CeDesktop.xe fil, omdøbes den Tekezé River navn?

En meget mere sikkert!
 
Om længe siden, men har ikke fremlægge tilstrækkelige autorun.inf fil fra \ flash_storage ændre sin vej
med den oprindelige: \ flash_storage \ smartgps \ menu.exe
om: \ windows \ explorer.exe
gemme og erstatte med sin oprindelige autorun.inf på enheden.Når udelukket, og enheden er tændt tilbage afbryder køre Windows CE skrivebordet.Ingen grund til at ændre filnavne, bør du lade en kopi af den originale version af filen autorunf.inf at gendanne fabriksindstillingerne.
 
Du kan lige så godt erstatte menu.exe vej på stien til Automapa - wceam.exe - så en dag i august vil være en god start Automap - efter så mange klik?: D

Jeg husker ikke, om denne model var MALATa.exe kørende proces (i en SG var) - men værd at frigøre enheden for at deaktivere det via script, aktion vil dette i væsentlig grad fremskynde hele enheden!
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top