automatisk nedlukning

L

leojednoel

Guest
fyrene hjælpe mig ..når jeg åbner kommandoprompt af min computer automatisk shutdown ...Jeg forsøgte at omformatere min pc tænker, at det var inficeret med en virus, men så igen det skete ...selv jeg har installeret et antivirusprogram ...

Hej,

Jeg finder det svært at tro, at du har opdateret computeren og alligevel får du det samme problem.Til min konklusion, jeg tror, at du har en virus, at det hurtigt replikater og skjuler sig i kommandoprompten mapper og skaber en forbindelse mellem kommandoprompten og shutdown kommando.
Hvis jeg ikke er forkert, du har partitioneret din harddisk så virussen stadig ophold på den anden partition, så når du formaterer din maskine det hurtigt lægger sig til det kommandoprompt
Jeg ville foreslå, hvis du har to / flere end to partitioner,
skal du gemme dine oplysninger på en ekstern driver og fuldt format vores computer og gøre det så nyt som du købte den.Derefter installere et antivirusprogram med sine opdateringer og scanne dine data, du har gemt eksternt, inden der returneres den til din maskine.

Thats all for mig, dens lyder som meget at gøre, men jeg gætte på, at din sidste valg.Kind regards,

Fullforce

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back